×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سرپرست مدیریت بیمه‌های‌ درمان بیمه ملت معرفی شد

اقتصادتهران: مدیرعامل بیمه ملت در مراسم معارفه سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان این شرکت گفت: کاهش ضریب خسارت بیمه‌های درمان و بهبود عملکرد شرکت در بخش وصول مطالبات درمان، دو خواسته مهم مدیران ارشد است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مراسم معارفه و تکریم سرپرست مدیریت‌ بیمه‌های درمان بیمه ملت با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، محمدتقی چراغی عضو هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت برگزار شد.

در این مراسم، مانی پورعیسی سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان، حکم خود را از علیرضا یزدان‌دوست دریافت کرد و جایگزین فروزان رادمهر شد.

یزدان‌دوست ضمن قدردانی و تشکر از زحمات فروزان رادمهر در زمان تصدی مدیریت بیمه‌های درمان بیمه گفت: تغییرات مدیریتی، بخشی از روند کار سازمان‌هاست که برای تزریق نگاه جدید در بدنه شرکت و البته ایجاد انگیزه و روحیه تازه سیستم صورت می‌گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت افزود: سرپرست جدید مدیریت بیمه‌های درمان، سابقه ارزشمندی در بیمه‌های درمان در صنعت بیمه کشور و شرکت‌های مختلف دارد و امیدوارم با تلاش و انرژی دوچندان، مسیری که در زمان مدیریت پیشین به خوبی ریل‌گذاری شده ادامه دهد و نقاط ضعف را برطرف کند.

وی به دو ماموریت اصلی مدیریت بیمه‌های درمان نیز اشاره کرد و گفت: کاهش ضریب خسارت بیمه‌های درمان و بهبود عملکرد شرکت در بخش وصول مطالبات درمان، دو خواسته مهم مدیران ارشد است که به خوبی به نتیجه رسیده است.

یزدان‌دوست تصریح کرد: باید در دوره جدید، در کنار تحقق هر چه بهتر این دو خواسته، پرداخت خسارت‌های درمانی نیز با انسجام بهتری انجام شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches