×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رضایت حداکثری بیمه گزاران با خرید بیمه جامع آرامش زندگی پارسیان

اقتصادتهران: بدون شک یکی از مولفه‌های شادی آور و مطلوب در زندگی هر فرد، داشتن آینده‌ای آرام، همراه با آرامش و توام با آسایش است. آینده‌ای که یک خانواده در کنار هم و بدون ترس از هزینه‌های غیر قابل پیش بینی به ویژه هزینه‌های ناشی از بروز بیماری های سخت بتوانند به فردایی بهتر اندیشیده و در فکر ساختن آینده خانواده خود باشند.

اینکه چطور می‌توان آینده را به طور قطع پیش بینی کرد، امری محال و غیر ممکن است اما با تمهیداتی می‌توان شرایطی را فراهم کرد که نگرانی‌های ناشی از وضعیت زندگی در آینده به حداقل ممکن کاهش یابد.

شرکت‌های بیمه از مدت‌ها قبل، نه تنها در جهان بلکه در ایران، این امکان را برای افرادی که سودای آرامش همیشگی در زندگی دارند، فراهم کرده‌اند. ارایه بیمه‌نامه زندگی که گاهی با عناوین مخلتفی نظیر عمر و پس انداز یا عمر و سرمایه گذاری نامیده می‌شود مبین همین مساله است. البته شرکت‌های بیمه همواره نیاز بازار را در نظر گرفته و متناسب با تقاضای مشتریان بالقوه و بالفعل خود به معرفی محصولات خود می‌پردازند. اما سوال اینجاست که محصولات ارایه شده تا چه میزان برای مشتری که همان بیمه‌گزار است مقبول واقع شده است؟ در جواب باید گفت برخی طرح‌های بیمه‌ای اگرچه با هدف تامین رضایت بیمه گزاران و در راستای در نظر گرفتن خواسته‌های آنان طراحی شده است، در برخی موارد آن طور که بایسته و شایسته است، نظر مشتری را جلب نکرده است.

همانطور که گفته شد دقت در طراحی محصول متفاوت، در نظر گرفتن نیاز و خواست مشتری و در نهایت ارایه پوشش‌های بیمه‌ای متنوع و مورد نیاز بیمه گزار همگی از مولفه‌های اصلی در طراحی و ارایه یک بیمه نامه مطلوب به شمار ‌می‌رود. بیمه پارسیان با سابقه‌ای درخشان در عرضه محصولات نوآورانه به تازگی موفق به عرضه بیمه‌نامه‌ای موسوم به “بیمه جامع آرامش زندگی” شده است که طبق برآوردهای مستند اولیه، توانسته رضایت حداکثری مشتریان و بیمه گزاران را جلب کند.

در این بیمه‌نامه که در راستای ارایه خدمات نوین و با هدف ایجاد منافع و ترغیب مشتریان به بیمه‌های زندگی، با پوشش‌های جدید و متفاوت روانه بازار شده است، نیازهای بیمه گزاران برای داشتن پوشش‌های بیمه‌ای و نیز دغدغه‌های آن‌ها به خوبی مدنظر قرار گرفته شده است به طوری که بیمه گزار با تهیه این بیمه‌نامه دیگر نگران وقوع اتفاقات ناگوار برای خود نیست.

این بیمه نامه که با هدف به ارمغان آوردن آسودگی خاطر برای بیمه گزاران طراحی شده است علاوه بر مزایای فعلی بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری، متناسب با نیاز بازار، مزایا و پوشش‌های بیمه‌ای جدیدی را داراست که از جمله این مزایا می‌توان به بهبود اندوخته بیمه نامه، ارایه پوشش‌هایی برای بیمه گزار در صورتی که بیمه گزار و بیمه شده دو شخص متفاوت باشند، افزایش سقف پوشش‌های بیمه‌ای از قبیل سرمایه‌های هزینه پزشکی و غرامت روزانه بستری در اثر حادثه و افزایش سقف و تعدد در انواع بیماری‌های تحت پوشش‌ در پوشش امراض خاص اشاره کرد.

در نظر گرفتن این پوشش‌ها در طراحی بیمه جامع زندگی علاوه بر آن که نشان از هوش مدیریتی مدیران میانی و ارشد شرکت بیمه پارسیان دارد، بیانگر در نظر گرفتن یکی از اساسی ترین دغدغه‌های افراد جامعه یعنی بروز بیماری‌های صعب العلاج و آثار مالی این بیماری‌ها است.

شرکت بیمه پارسیان در گذشته نیز با ارایه محصولات نوآورانه در زمینه بیمه‌های زندگی توانسته بود به طور شایسته‌ای به نیاز مشتریان پاسخ داده و روز به روز بر خریداران و بیمه‌گزاران که در جستجوی آرامش هستند، بیفزاید.

بر همین اساس و با توجه به آن که در اختیار داشتن بیمه نامه زندگی یکی از اولویت‌های اساسی در زندگی هر فرد است پیش بینی می‌شود با توجه به پوشش‌های گسترده بیمه نامه جامع آرامش زندگی پارسیان، این بیمه نامه با استقبال بی سابقه بیمه گزاران مواجه گردد.

امید است مردم عزیز کشورمان، بیمه نامه زندگی را از هر شرکتی که تهیه می‌کنند، آن را نه نوعی هزینه، بلکه نوعی سرمایه گذاری پر سود تلقی نمایند تا از مزایای این بیمه نامه هم خود و هم وابستگان درجه یک آن‌ها منتفع گردند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches