×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی شهرداری منطقه ۲ برای آغاز سال جدید تحصیلی

اقتصادتهران: شهرداری منطقه۲ در آستانه سال جدید تحصیلی با اجرای طرح‌های ترافیکی، عمرانی،فرهنگی و خدمات شهری به استقبال از مهر می‌رود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه۲ با اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری منطقه به مناسبت بازگشایی مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش، مجموعه گسترده‌ای از فعالیت‌های عمرانی، حمایتی، آموزشی و آیین‌های مربوط به آغاز سال تحصیلی جدید را پیش بینی و اجرا می کندتا دانش‌آموزان در یک فضای شاد و پرنشاط و همراه با آرامش به استقبال سال تحصیلی جدید بروند.

وی با اشاره به طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس منطقه گفت: این طرح در قالب چهار بخش عمرانی، برنامه‌ای، تجهیزی و مناسب سازی اجرا می‌شود که در این طرح ۲۳ مدرسه در حال تجهیز و بهسازی است.

صاحی افزود: ایمن سازی معابر منتهی به مدارس یکی از مهم ترین برنامه‌های در دستور کار است که با اجرای طرح‌های ترافیکی تا شعاع ۲۵۰ متری مقابل مدارسی  که نیاز به ساماندهی دارند ایمن سازی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار متر طول خط کشی، ۴۵۰متر خط کشی عابر، نصب و مرمت ۱۱۰ تابلو محل عبور دانش آموز، ۸۵ نوشتار یا کف نویسی در معابر همسطح سازی ۱۰نقطه محل عبور عابرین و معلولین، ۲ هزار متربع اصلاح هندسی و …  اجرا شده است.

شهردار منطقه ۲ در ادامه از توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر در بین کودکان کم‌برخوردار این منطقه در آستانه فرارسیدن سال جدید تحصیلی خبر داد و گفت: با همکاری و مساعدت خیرین بسته های ولوازم التحریر تهیه و توزیع می‌شود.

وی همچنین از بازپیرایی و بهسازی نمای بصری مدارس خبرداد و گفت: با توجه به لزوم زیباسازی جداره‌های مدارس و اهمیت تربیت و آموزش دانش‌آموزان در محیطی شاداب و با نشاط، ضمن بازپیرایی فضای سبز اطراف مدارس با هماهنگی حوزه خدمات شهری منطقه ۵ هزار مترمربع از جداره‌های بیرونی مدارس با طرح  و نقش های متناسب با مدرسه نقاشی  و رنگ آمیزی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches