×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
پیام شهردار منطقه یک به مناسبت روز خبرنگار

اقتصادتهران: شهردار منطقه یک به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش اقتصادتهران، در این پیام آمده است: امروز بی شک مدیریت شهری کلان شهری چون تهران دارای ابعاد گسترده و پیچیده نسبت به گذشته است و برنامه ریزی و اجرای پروژه‌ها و اقدامات درسطوح مختلف شهری بدون حضور وجود یاوران رسانه‌ای به عنوان عناصر امین که پلی میان مدیران و شهروندان برقرار می کنند میسر نمی‌شود.

۱۷ مردادماه و همزمانی آن با عاشورای حسینی روز پاسداشت و‌ گرامیداشت کوشش‌های صادقانه روزنامه نگاران آزاده‌ای است که برای به تصویر کشیدن واقعیت و دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات صحیح از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

مدیریت شهری منطقه یک ضمن عرض تسلیت عاشورا و شهادت امام حسین علیه السلام و احترام به همه روزنامه نگارانی که در عرصه اطلاع رسانی و خدمت به شهروندان، متعهدانه و مسئولانه گام بر می‌دارند بر این اعتقاد است که فقط با همکاری، همدلی این عزیزان می‌توان بر موانع و مشکلات پیش رو غلبه کرد.

ضمن گرامیداشت این روز از درگاه پروردگار متعال برای همه تلاشگران این عرصه سرافرازی و تداوم توفیق، مسئلت می نمایم.

حمیدرضا حاجوی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches