×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
۳ هزار تعاونی روستایی در کشور ایجاد می‌شود

اقتصادتهران:  سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بخش تعاون را عملی‌ترین ساختار برای مردمی‌سازی اقتصاد کشور دانست و گفت: متأسفانه تاکنون به اهداف مورد نظر در بخش تعاون نرسیده‌ایم که این امر ضرورت توجه روزافزون به آن را نشان می‌دهد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه این وزارتخانه، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با هدف استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها در احیای جوامع روستایی امضا شد.

محمدهادی زاهدی وفا ‌سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این آیین گفت: این همکاری برکات زیادی برای بخش تعاون و محرومیت‌زدایی از روستاها به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام‌شده در برنامه‌های توسعه کشور و مطالبات مقام معظم رهبری در مورد توجه به بخش تعاون و رونق تعاونی‌ها، افزود: متأسفانه تاکنون به اهداف مورد نظر در بخش تعاون نرسیده‌ایم که این امر ضرورت توجه روزافزون به بخش تعاون را نشان می‌دهد.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: باید به طور جدی  از تعاونی‌ها از نظر کمی‌ و تنوع فعالیت، در سطح بنگاه‌های کوچک و متوسط بهره ببریم.

مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در آئین امضای این تفاهم‌نامه گفت: پس از ابلاغ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ از سوی مقام معظم رهبری تغییرات جدی در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی شکل گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches