×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فروش سه میلیون نسخه کتاب در بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب

اقتصادتهران: رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در آخرین نشست خبری این رویداد گفت ۳میلیون نسخه کتاب در مجموع بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب به فروش رسیده است.

به گزارش مهر، آخرین نشست خبری سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یکشنبه (۸ خردادماه) خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست احمدوند ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان و شهید صیاد خدایی با بیان این‌که برگزاری همزمان دو الگوی مجازی و فیزیکی، ویژگی اصلی سی‌وسومین دوره نمایشگاه کتاب تهران بود، درباره ابعاد این رویداد فرهنگی گفت: نمایشگاه کتاب قطعاً یک رویداد بزرگ بود که بدون هماهنگی و همکاری نهادهای مختلف میسر نبود، همچنین حضور مردم و مراجعه پر تکرار آنان به نمایشگاه جلوه نشاط و پویایی فرهنگی و عمق تمدن و دانش دوستی ملت بود.

وی افزود: مسئله برگزاری نمایشگاه کتاب با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر دولت و مدیران با ابهام مواجهه بود اما با تلاش شبانه روزی همکاران در کمیته‌های مختلف این مهم محقق شد و این تجربه به تجربه‌های فرهنگی کشور اضافه شد.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری همزمان این رویداد بزرگ در فضای حضوری و مجازی با توجه به اینکه کشور هنوز از آسیب‌های کرونا دور نشده بود طبیعتاً با مشکلاتی روبه رو بود بخش مجازی نیز برای دسترسی عموم مردم نمایشگاه در این دوره فعال بود و استقبال مراجعه کنندگان از این بخش نشان می‌دهد که این تدابیر مناسب بود و افرادی که محدودیت حضور در نمایشگاه فیزیکی را داشتند از این طریق در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کردند.

رئیس سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در مجموع ۲۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، در دو بخش فیزیکی و مجازی کتاب فروخته شد؛ البته باید میزان فروش با پرداخت‌های کارت به کارت و نقدی را نیز به این رقم افزود. احتمالاً ۱۵ تا ۳۰ درصد بیش از رقم نهایی کتاب در این دوره از نمایشگاه فروخته شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches