true
اقتصادتهران: دبیر کارگروه روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران بر جلب مشارکت تمامی اعضای این کارگروه و انجام فعالیتها با حضور حداکثری اعضا تاکید کرد.
دکتر سید فرید میرموسوی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادتهران، ضمن بیان این مطلب، گفت: مهمترین مسالهای که هم اکنون در این کارگروه مطرح است موضوع ارتقای برند یا همان توسعه فرهنگ بیمه شرکتهای بیمه بازرگانی است که باید با مشارکت فعال تمامی اعضای این کارگروه و در قالب یک برنامه اجرایی مشارکتی، به صورت عملیاتی به انجام برسد.
وی با اشاره به آن که برخی از مردم در حال حاضر از تفاوتهای میان بیمههای بازرگانی و نهادهای حمایتی و خدمات اجتماعی به خوبی آگاه نیستند، تصریح کرد: ارتقای برند بیمههای بازرگانی از یکسو کمک شایانی به آگاه سازی عموم مردم در این رابطه میکند و از سوی دیگر باعث هدفمند شدن فعالیتها در کارگروه روابط عمومی خواهد شد.
وی ضمن تشکر از فعالیتها و اقدامات خوب صورت گرفته در دوره پیشین، اظهار داشت: عموم مردم باید بدانند که شرکتهای بیمه بازرگانی از منابع دولتی بهرهمند نیستند و تمامی هزینهها بر دوش خودشان است و از اینرو اگر زیاندیدگان با این مساله به خوبی آشنا باشند واقف خواهند شد که پرداخت خسارت به زیاندیدگان با نهایت کار کارشناسی انجام میگیرد تا حقی از کسی ضایع نشود.
میرموسوی به ضرورت برگزاری کارگاههای آموزشی توسط کارگروه روابط عمومی اشاره و تصریح کرد: در صورتیکه تمام اعضای کارگروه موافق برگزاری کارگاههای ارتقای سطح دانش و توانمندیهای روابط عمومی باشند این امر در آیندهای نزدیک با حضور اساتید برتر حوزه روابط عمومی اتفاق خواهد افتاد.
وی یادآور شد: در مجموع هر برنامه ارتباطی که به توسعه فرهنگ بیمه در میان اقشار مختلف جامعه کمک کند، ایده پسندیدهای به شمار میرود و باید شرایطی فراهم کرد که حس مشارکت عمیق در ابتدا میان اعضای کارگروه روابط عمومی نهادینه شود و سپس گامهای اساسی برای اجرای کاربردی سیاستهای ارتقای توسعه فرهنگ بیمه در راستای سند توسعه فرهنگ بیمه برداشته شود.
دبیرکارگروه روابط عمومی همچنین گفت: از مهمترین اولویتهایی که صنعت بیمه در حال حاضر باید به آن توجه کند، تغییر نگاه مردم به بیمههای بازرگانی است که باید با تمهیدات کارشناسانه، شرایط تحقق آن به سرعت فراهم شود.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=236723
false
true