×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
از مذاکرات برجام در وین تا کناره‌گیری رئیس کل بیمه مرکزی در داخل

اقتصادتهران: در حالی که دیپلمات‌های کشورمان در وین به توافق نهایی برای احیای برجام نزدیک می شوند، شمارش معکوس برای ایجاد تغییرات در کابینه رئیسی آغاز شده است.

در طول حدودا شش ماهی که از آغاز بکار دولت جدید می‌گذرد، متاسفانه ساز ناکوک تیم اقتصادی کابینه آنقدر دلخراش شده که صدای همه طیف‌های سیاسی موجود از این آشفته بازار مکاره درآمده و از هر گوشه‌ای به اقدامات نسنجیده برخی دولتمردان اعتراض می شود.

در این شرایط که تیم سیاسی دولت در پایتخت اتریش سرگرم رایزنی‌ها و آخرین مذاکرات برای پایان دادن به تحریم‌های ظالمانه غرب هستند، در اقدامی کم سابقه رئیس کل بیمه مرکزی شبانه از سمت خود ظاهرا استعفا می دهد تا کلید ایجاد ترمیم کابینه قبل از توافق نهایی برجام آغاز شود.

خبری که شامگاه ۱۹ دی ماه جاری بر خروجی رسانه‌های کشور قرار گرفت، اگر چه غیر مترقبه نبود، اما در زمان نه چندان دوری که از بازنشستگی دکتر غلامرضا سلیمانی باقی مانده بود، اذهان عمومی و به ویژه کارشناسان و دست اندرکاران صنعت بیمه را با حیرت روبرو کرد.

صحبت از تغییرات در صنعت بیمه از زمان روی کار آمدن خاندوزی در وزارت اقتصاد و ویژه تر، پس از تعیین تکلیف نهایی معاونت بانک و بیمه این وزارتخانه به گوش می رسید، اما اینکه قبل از بازنشستگی سلیمانی این کار انجام شود، قدری بر ابهامات موجود در این زمینه افزوده است. ظاهرا قرار بود بعد از بازگشت دیپلمات های کشورمان از وین و آن هم با دست پر، ترمیم کابینه رئیسی آغاز شود اما ظاهرا مخالفان مدیران مازندرانی در صنعت بیمه زودتر دست به کار شدند تا از هم اکنون مهره چینی خود را شروع کنند.

طبق شنیده‌های موجود رئیس کل بیمه مرکزی به توصیه برخی مسسولان استعفا داده تا تغییرات مد نظر وزارت اقتصاد قبل از رفتن زودهنگام وزیر جوان اجرایی شود. در همین حال برخی اخبار دیگر نیز حاکی است که سلیمانی قرار است به زودی پست حساس اقتصادی دیگری تحویل بگیرد.

شهراد اثنی عشری

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches