×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی صندوق جمعیت ملل متحد برای همکاری با بهزیستی ایران

اقتصادتهران: ساتیا دورایس وامی نماینده صندوق جمعیت ملل متحد در ایران، در دیدار با رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان این سازمان بر توسعه همه جانبه همکاری‌های دو نهاد تأکید کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، نماینده صندوق جمعیت ملل متحد با تشکر از رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: در کشورهای مختلفی در سراسر گیتی تجارب مختلفی را کسب کردم و هیچ گونه نهادی مانند سازمان بهزیستی ایران که یک ساختار منظم، دقیق را دارا باشد را مشاهده نکرده ام که بتواند با توجه به تجمیع اهداف جوامع مختلف در یک حجم بسیار گسترده این گونه خدمات ارزشمند را ارائه دهد.

ساتیا دورایس وامی به رویکرد صندوق جمعیت ملل متحد اشاره کرد و گفت: در حقیقت رویکرد ما توسعه همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های مختلف است. پنج نوع رویکرد برای اجرای برنامه‌های همکاری را دنبال می‌کنیم که عبارتند از ظرفیت سازی در ابعاد مختلف، مدیریت دانش، جلب حمایت و سیاست گذاری خرید اقلام و تجهیزات مختلف برای ارائه خدمات رسانی‌های مختلف، مشارکت‌های دو جانبه که صندوق جمعیت ملل متحد که در بیشتر این رویکردها با سازمان بهزیستی همکاری دوجانبه ای داریم.

وی افزود: از جمله آنها ظرفیت سازی، مدیریت دانش، ارائه خدمات مختلف در در جلب مشارکت‌های علمی و اقتصادی، سیاست گذاری در حوزه‌های مختلف، ولی آن چیزی که بیشتر از همه برای ما حائز اهمیت است، و زمینه‌های مشارکت بیشتر را فراهم می‌کند، وجود جوامع هدف مختلف در سازمان بهزیستی از قبیل سالمندان، زنان سرپرست خانوار و افراد معلول، است که سازمان بهزیستی خدمات مختلفی را به این افراد ارائه می‌دهد؛ به عبارتی وجود این جوامع هدف و برنامه‌های اجرا شده زمینه‌های همکاری را با دفتر صندوق جمعیت فراهم می‌کند.

نماینده صندوق جمعیت ملل متحد به رویکرد و رهیافتی که سازمان بهزیستی در خصوص افراد سالمند در پیش گرفته است اشاره کرد و گفت: این رویکرد بسیار ویژه و ارزشمند است، با توجه به اینکه دولت جمهوری اسلامی در سالیان اخیر توانسته است سند ملی سالمندان را به تصویب برساند، حرکت و اقدام ارزشمندی را به عمل آورده است. بسیاری از کشورهای دنیا این گونه ساختار منظم و مرتب برای ارائه خدمات رسانی مختلف به افراد سالمند را در اختیار ندارند و این سند ملی مهمترین و بهترین اقدام صورت گرفته در حوزه سالمندی به شمار می‌آید.

وی گفت: در داخل کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مبدل شدن به یک قطب منطقه‌ای در راستای مدیریت و انتقال دانش به کشورهای مختلف دنیا، وجود دارد، بنابراین در این خصوص ما نهایت تلاش خود را برای همواره ساختن این مسیر به کارمی بندیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches