×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
درختان شمال تهران آماده فصل زمستان شدند

اقتصادتهران: درختان شمال تهران به منظور جلوگیری از شکستن شاخه ها در اثر بارش برف و امکان رویش جدید سرشاخه ها در فصل بهار با انجام عملیات هرس، آماده خواب زمستانی شدند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: هرس و بازپیرایی شاخه های درختان هرساله با هدف رفع خطر شاخه های خشک، جلوگیری از اتصال با کابل های برق، حذف شاخه های بیمار و آفت زده و همچنین آراستگی درختان جهت ارتقاء کیفیت، از سوی اداره فضای سبز منطقه انجام می شود که امسال نیز از ابتدای فصل پاییز تا کنون در حدود ۸ هزار  اصله درخت در نواحی ۱۰ گانه منطقه و بوستان های نیاوران، جمشیدیه و قیطریه هرس شده اند.

خدامی یادآور شد: این اقدام در ۱۷۳ هزار و ۸۷۵ متر از درختچه های ترون، پیروکانتا، بربریس و گونه هایی که در فصل پاییز نیاز به هرس دارند نیز انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک افزود: عملیات هرس سوزنی برگان از آبان ماه و هرس پهن برگان از آذرماه در بوستان ها، رفیوژ و معابر اصلی و فرعی آغاز شده است که هرس پهن برگان در مسیر های بزرگراهی منطقه نیز به صورت جهادی شروع شده و تا اسفند ماه ادامه دارد.

او با اشاره به فصل بارش از شهروندان خواست با وجود اقدامات شهرداری برای افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده، در هنگام رانندگی از سرعت مجاز استفاده کنند و از پارک خودرو در زیر درختان خودداری نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches