×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
کمیته ویژه اشتغال معلولان تشکیل می‌شود

اقتصادتهران: سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی وزارت کار گفت: در هفته آینده کمیته ای مخصوص اشتغال معلولان با حضور همه دستگاه های مرتبط و سازمان های مردم نهاد ایجاد می کنیم.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود کریمی بیرانوند اظهار کرد: در هفته آینده کمیته ای مخصوص اشتغال معلولان با حضور همه دستگاه های مرتبط و سازمان های مردم نهاد ایجاد می کنیم.

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: موضوع حمایت و اشتغال معلولان جزء رویکردهای ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی است. بر همین اساس در نظر داریم برای هر فرصت اشتغال جانب عرضه کالا و تقاضای بازار را منطقی و علمی بسنجیم.

وی ادامه داد: افراد توان یاب و معلول دارای ویژگی هایی هستند که افراد سالم ندارند، بر اساس یک منطق و تجربه می توان گفت که بعضی از مسئولیت ها و مشاغل را افراد معلول بهتر از افراد سالم انجام می دهند و این دلیل بر تمرکز تقویت توانایی های معقول توان یابان است و این در حالی است که مشاغلی داریم که ویژگی ها و مشخصه های خاصی را برای فرد داوطلب نیاز دارد و متناسب با شرایط معلولان است.

کریمی گفت: وظیفه تطبیق شرایط شغلی و شرایط جسمی فرد شاغل بر عهده معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال و بهزیستی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches