×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
ضرورت بازنگری امور حقوقی در قراردادهای نفتی

اقتصادتهران: معاون وزیر نفت با بیان اینکه مدیریت امور حقوقی با حساسیت به زمان دارای پیچیدگی‌های زیادی است، گفت: بازنگری‌های لازم در امور حقوقی با بررسی نظرات نخبگان و کارشناسان در قراردادهای نفتی ضروری است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از شرکت ملی نفت ایران، «محسن خجسته‌مهر» در آیین تکریم «زهرا گودرزی» و معارفه «حجت‌اله علم‌الهدی» مدیر امور حقوقی این شرکت با بیان اینکه فعالیت های حقوقی نسبت به دو دهه گذشته پیشرفت‌های خوبی داشته است، افزود: شرایط و استانداردهای جدید داخلی و بین المللی در این بخش باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خاطرنشان‌کرد: حقوق نفت و گاز یک موضوع جدید در کشور است که هم جنبه داخلی و هم بین‌المللی دارد و در این بخش هنوز به تکامل کامل نرسیده‌ایم و باید در قراردادهای جدید به این موضوع توجه ویژه کنیم.

وی با اشاره به اینکه حجم کار در امور حقوقی نیز افزایش چشمگیری داشته است، اظهار داشت: در قراردادهای داخلی باید اصلاحاتی انجام شود و در این بخش گروهی از نخبگان و صاحبنظران باید نظرات کارشناسی را برای بهبود قراردادها ارائه کنند.

معاون وزیر نفت تصریح‌کرد: مدل‌های قراردادی در بخش داخلی با بخش بین‌المللی باید تفاوت‌هایی داشته باشد و در این مسیر بازنگری و مرور مستمر قراردادها ضروری است.

خجسته‌مهر با بیان اینکه در ماموریت‌ها و فعالیت‌ها امور حقوقی دارای پیچیدگی‌های فراوانی است، گفت: موضوعات حقوقی حساس به زمان و دارای پیچیدگی هستند که در این بخش باید نقاط مثبت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

وی ادامه‌داد: برای استیفای حقوق و منافع شرکت ملی نفت ایران باید تعصب ویژه‌ای داشته باشیم و با استفاده از ابزارهای پیشرفته و اثربخش به دنبال احراز منافع شرکت ملی نفت ایران باشیم.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه در قراردادهای بخش پیمانکاری نیز باید بازنگری شود، بیان‌داشت: حجم قابل توجهی از دعاوی در شرکت‌های تابعه وجود دارد که مدتهاست باقی مانده و باید در کوتاه‌ترین زمان تعیین تکلیف شوند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد: هدف نهایی ما توسعه کسب و کار شرکت ملی نفت است و در این مسیر امور حقوقی مانند سایر بخش‌ها نقش تعیین‌کننده و مهمی دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches