×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رضایتمندی مراکز درمانی از اجرای نسخه الکترونیک

اقتصادتهران: مدیر عامل سازمان بیمه سلامت از رضایتمندی مراکز درمانی خصوصی و دولتی از اجرای نسخه الکترونیک خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران، محمد مهدی ناصحی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همکاران ما همچنان در تلاش هستند که نقاط ضعف اجرایی این طرح را حین اجرای نسخه الکترونیک شناسایی و در حداقل زمان اصلاحات لازم را انجام دهند، تا سرمایه اجتماعی اعتماد جامعه پزشکی را پشتوانه خود داشته باشند.

وی اظهار داشت: اکنون تعامل خوبی بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسالمی، سازمان نظام پزشکی و سازمانهای بیمه گر برقرار شده تا اجرای این طرح کمترین آسیب را متوجه مردم و ارائه دهندگان خدمت کند.

ناصحی تصریح کرد: با یک رصد و پیگیری کوچک می توان دریافت که سازمان بیمه سلامت ایران در اجرای نسخه نویسی الکترونیکی در کنار توجه به قوانین بالا دستی و مصوبات مجلس شورای اسلامی حتی به بیمه شدگان نیز نگاه ویژه ای دارد، به طوری که رضایت ها از خدمات این سازمان در بحث نسخه الکترونیکی بالا بوده و مشکلات و نواقص اجرای این طرح در مطب ها و مراکز درمانی و موسسات به سازمان بیمه سالمت روز به روز کاسته می شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت بیمه سلامت نیز به خبرنگار ایرنا در این زمینه گفت: با توجه به رعایت حال مردم، اجرای این پروسه با زمان بندی مناسب پیشنهاد شده تا مردم و ارائه کنندگان خدمت دچار مشکل نشوند.

مهدی رضایی تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرفته به لحاظ زیرساخت های الکترونیک، اجرای این پروسه حداقل ۵ تا ۱۰ سال زمان الزم دارد. البته شروع فرایند آماده سازی زیر ساخت های الکترونیکی در سازمان بیمه سالمت از سال ۱۳۹۳ آغاز شده بود، ابتدا ایجاد پایگاه داده های پایه بیمه شدگان و شرکای کاری و سپس بانک اطلاعات قوانین بیمه ای و بعد از اینها استقرار سامانه نسخه الکترونیک در مراکز ارائه دهنده خدمات انجام شد و شروع فرایند نسخه نویسی الکترونیک از سال ۱۳۹۸ در کشور به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: از لحاظ پیشرفت فیزیکی، عمده پیشرفت در یک سال اخیر حاصل شده است. امیدواریم در این مقطع زمانی که تحول الکترونیک در سالمت تبدیل به یک خواسته جمعی در نزد قانونگذار، مجری و ارائه دهندگان خدمت شده باعث هم افزایی و حصول نتیجه مطلوب بشود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches