×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
توسعه همکاری بانک مهر ایران و معاونت توسعه روستایی

اقتصادتهران: مدیرعامل بانک مهر ایران از آمادگی این بانک برای گسترش همکاری با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران، دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل به همراه جمعی از اعضای هیأت مدیره و قائم مقام بانک در جلسه‌ای با دکتر سید امیرحسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به سابقه همکاری مشترک دو نهاد و زمینه‌های مستعد همکاری‌های آتی پرداختند.

مدنی در این جلسه اظهار کرد: معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بانک مهر ایران در جامعه هدف خود اشتراکات زیادی دارد که این موضوع می‌تواند زمینه همکاری مناسب این دو مجموعه را فراهم کند. هر دو مجموعه اهداف و سیاست‌های مشترکی دارند و در پی توانمندسازی محرومان و نیازمندان هستند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در ادامه گفت: با عنایت به اشتراکات زیادی که بین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بانک مهر ایران وجود دارد، هم‌افزایی این دو مجموعه می‌تواند منتج به اثرگذاری بالایی در سطح روستاها و مناطق محروم کشور شود.

در این جلسه اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران اظهار کرد: این بانک هم در حوزه پرداخت تسهیلات و هم در بخش مسئولیت اجتماعی، توجه ویژه‌ای به توسعه مناطق محروم و روستایی داشته است. از جمله تفاهم‌نامه‌ای به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور دارد تا در راستای توسعه اشتغال‌های خرد روستایی، تسهیلاتی را پرداخت کند.

وی همچنین گفت: تأمین کمک‌هزینه مسکن برای بیش از ۳۳ هزار نفر از مددجویان بی‌بضاعت به اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال، پرداخت بیش از ۶۰۰ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی در حوزه محرومیت‌زدایی و به ارزش ۶۰ هزار میلیارد ریال، پرداخت بیش از ۵۵۰ هزار فقره تسهیلات توانمندسازی از طریق ایجاد ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم و روستایی به ارزش ۵۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با همکاری بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی (ره)، پرداخت بیش از ۱۲ هزار فقره تسهیلات ساخت مسکن در مناطق محروم و روستایی و در نهایت پرداخت ۵۰ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به ارزش ۱,۴۰۰ میلیارد ریال به بانوان سرپرست خانوار بخشی از اقدامات بانک مهر ایران در حوزه تسهیلاتی و با هدف حمایت از اقشار محروم و توسعه مناطق روستایی بوده است.

اکبری در ادامه با اشاره به پیشرو بودن بانک مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی، برخی از اقدامات بانک در این بخش را این‌گونه بر شمرد: بیمه ۵۰۰ هزار خانه روستایی در سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ایلام، ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان سال ۱۳۹۸ در استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان، ساخت ۵ مدرسه و ۳ خانه بهداشت روستایی در مناطق محروم استان‌های کرمانشاه و سیستان و بلوچستان و همچنین توزیع بیش از ۳۰۰ هزار قلم وسایل آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم کشور به‌ویژه مناطق روستایی و عشایری.

مدیرعامل بانک مهر ایران ضمن یادآوری همکاری با نهادهای حمایتی در حوزه اشتغالزایی و ساخت مسکن، آمادگی این بانک برای همکاری با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور را اعلام و درباره زمینه‌های مستعد همکاری موارد مختلفی را مطرح کرد: تمرکز منابع و اعلام عاملیت بانک مهر ایران برای پرداخت وام‌های اشتغالزایی روستایی، همکاری در پرداخت تسهیلات ویژه نوسازی و تقویت زیرساخت‌های روستایی و مناطق محروم، همکاری در پرداخت تسهیلات ویژه بهسازی و بازسازی خانه‌های مسکونی روستایی و همچنین تقویت همکاری در توسعه طرح بیمه خانه‌های روستایی در مقابل حوادث و بلایی طبیعی.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches