×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
اعلام آمادگی ناجا برای همکاری با شهرداری تهران

اقتصادتهران: فرمانده نیروی انتظامی با اعلام آمادگی برای گسترش تعامل و همکاری با شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد فصل جدیدی از همکاری بین نیروی انتظامی و شهرداری تهران باز شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران افزود: شهرداری تهران مجموعه ای است که مشغول خدمت رسانی به مردم است و در کنار آن با استفاده از ظرفیت و توان دو مجموعه نیروی انتظامی و شهرداری با همیاری و کمک یکدیگر می توان به اهدافی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مشخص شده است، دست یافت.

سردار اشتری عنوان داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره بر خدمت رسانی به مردم تاکید دارند و براین اساس باید هم در حوزه نظم و امنیت و هم در حوزه خدمت رسانی بدون تبعیض به مردم کوشاتر باشیم.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی در ماموریت های خود یک وظیفه در قبال مردم و یک وظیفه هم در قبال کشور دارد که بتوانیم آن را به خوبی انجام داده تا در کل کشور خصوصا در تهران بزرگ شاهد افزایش رضایتمندی مردم عزیز باشیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر عنوان داشت: البته دستگاه های مختلف در خصوص محیط های یاد شده عهده دار وظایفی هستند؛ اما شهرداری و نیروی انتظامی تا جای ممکن و در حد توان در جهت برطرف شدن این مشکل احساس وظیفه می کنند و آماده کمک و همکاری در این خصوص هستند.

همچنین علیرضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه این دیدار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بنده نیز خوشحالم که امروز توفیق این را داشتم در محضر سردار اشتری و هیئت همراهشان باشم؛ آنچه اساس کار شهرداری است تبیین یک الگوسازی خواهد بود.

شهردار تهران با بیان اینکه الگوی ما ساختن کلانشهری است که الگوی کلانشهرهای جهان اسلام باشد که هم به موضوع امنیت و سلامت و هم به تقویت هویت اسلامی بپردازد، گفت: وقتی از این منظر نگاه می کنیم همکاری بین نیروی انتظامی و شهرداری معنای فوق العاده بالایی پیدا می کند.

زاکانی با تصریح اینکه ماحصل جلسه امروز هم بنا شد سه کارگروه تشکیل شود، عنوان داشت: کارگروه نخست، کارگروه توسعه امنیت است که شهر با توجه به ظرفیت های بالای نیروی انتظامی در این کارگروه، اجتماع زیست پذیرتر می شود.

وی با بیان اینکه کارگروه دوم به  حوزه راهنمایی و رانندگی با موضوع ترافیک و حمل و نقل می پردازد، گفت: به هیچ وجه نمی توان نیروی انتظامی را از شهرداری جدا دانست و این دو با یکدیگر پیوستگی ابدی دارند و ان شاء الله با تشکیل این کارگروه و با تمهیدات نرم افزاری در نوسازی و توسعه زیرساختی اقدامات خوبی انجام شود.

شهردار تهران با اشاره به اینکه کارگروه سوم به رفع مشکلات مابین شهرداری و نیروی انتظامی در جهت ایجاد تسهیلات برای اجرای هرچه بهتر ماموریت ها می پردازد، اضافه کرد: ان شاء الله هر سه کارگروه مورد نظر در هفته آتی شکل بگیرد و در اسرع وقت هر کدام از آنها شرایطی را ایجاد کنند تا شاهد لبخند بر چهره شهروندان باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches