×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز به کار جشنواره ورزشی مجازی اعضای جامعه هدف بهزیستی

اقتصادتهران: مدیر امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور آغاز به کار دومین جشنواره ورزشی مجازی اعضای جامعه هدف بهزیستی خبر داد و گفت: این جشنواره برای جامعه هدف از جمله افراد دارای معلولیت، فرزندان مراکز شبه خانواده و معتادان بهبود یافته برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادتهرن به نقل از سازمان بهزیستی کشور، شاهین امینی افزود: در سال‌های گذشته جشنواره‌های حضوری مختلف برای گروه‌های مختلف اعضای جامعه هدف شامل افراد دارای معلولیت جسمی – حرکتی، ذهنی، فرزندان شبه خانواده، و … برگزار می‌شد که با توجه به شیوع کرونا؛ این جشنواره‌ها در سال گذشته و امسال به صورت غیر حضوری برگزار شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته ممنوعیت تجمعات برای برگزاری جشنواره‌های ورزشی روبرو بودیم اما نیاز جامعه هدف ما به ورزش از بین نرفته است و حتی به دلیل محدودیت های تردد و کاهش فعالیت بدنی، می توان گفت این نیاز بیشتر نیز شده است و به همین دلیل به دنبال راهکاری برای فرهنگ سازی در خصوص ورزش کردن بدون نیاز به حضور در باشگاه‌های ورزشی و وسایل پرهزینه بودیم.

امینی گفت: انجام فعالیت‌های ورزشی در خانه با هزینه بسیار کم و تهیه کلیپ از این فعالیت‌ها روشی بود که برای برگزاری جشنواره‌های ورزشی به صورت مجازی در نظر گرفته شد. در سال گذشته در قالب یک جشنواره و با ۱۱ مهارت حرکتی متناسب با شرایط جسمی اعضای جامعه هدف طراحی شد. و طیف وسیع تری از اعضا توانستند شرکت کنند. مثلا معتادان بهبود یافته که در سال های گذشته حضور نداشتند.

وی افزود: خوشبختانه جشنواره سال گذشته با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و ۲۵ استان در این جشنواره شرکت کردند و امیدواریم جشنواره امسال نیز که با اصلاحات و در سه بخش برگزار می شود؛ شرکت کنندگان بیشتری داشته باشد.

مدیر امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه جشنواره امسال به تفکیک معاونت های تخصصی برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره برای جامعه هدف معاونت توانبخشی با زیر شاخه‌های جسمی_حرکتی، ذهنی، و… و برای معاونت اجتماعی و پیشگیری هم به همین شکل برگزار خواهد شد که ماده‌های مشترک و  یا متفاوتی برای جامعه هدف هر معاونت در نظر گرفته شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches