×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تصویب دو طرح کلان در حوزه تحقیقات و فناوری

اقتصادتهران: دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از تصویب دو طرح کلان خبر داد.

به گزارش ایسنا دکتر عبدالحسین رحیمی در حاشیه دویست و چهلمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جلسه دو طرح ملی بسیار مهم را بررسی کرده و به تصویب رساندیم، افزود: این طرح‌ها قبلا به دبیرخانه شورای عتف ارسال شده و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و اصلاح شده بود.

وی بررسی طرح کلان ملی توسعه فناوری‌های کلیدی حوزه دریایی با اولویت زیر سطحی را از جمله این طرح‌ها دانست و اظهار کرد: این طرح قبلا سابقه‌ای در شورای عتف داشته است و در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و درنهایت به تصویب اعضا رسید.

رحیمی طرح مدیریت مالی هوشمند کشور را از دیگر طرح‌های مورد بررسی در این جلسه عنوان کرد و یاداور شد: به منظور تامین مالی این طرح‌ هماهنگی‌هایی با وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انجام و توافقاتی در این زمینه حاصل شد.

دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد:  این طرح اولین نوع از طرح‌هایی است که برای بودجه ریزی مالی و اقتصادی کشور برنامه ریزی شده است و این برای نظام جمهوری اسلامی ایران با اهمیت است.

رحیمی، سومین دستور جلسه را گزارش پژوهش و فناوری سازمان آموزش، تحقیقات و ترویج کشاورزی دانست که مورد بحث و اظهار نظر اعضا قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches