×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دیدگاه “رییس کل بیمه مرکزی” به “روابط عمومی” لایک دارد

اقتصادتهران: ۲۷ اردیبهشت ماه هر سال سالروز ارتباطات و روابط عمومی است که به مناسبت آن، یک هفته به نام ارتباطات و روابط عمومی نامیده شده است. در این یک هفته مدیران ارشد در سازمان های مختلف در مراسم های گوناگون از مدیران و پرسنل روابط عمومی های سازمان متبوع خویش قدردانی کرده و بر اهمیت نقش روابط عمومی تاکید می کنند. 

در همین رابطه، طی مراسم جشنواره روابط عمومی های برتر که روز ۲۹ اردیبهشت ماه در ساختمان مرکزی بیمه مرکزی برگزار شد از مدیران برتر صنعت روابط عمومی تقدیر به عمل آمد. در این مراسم، دکتر سلیمانی، رییس کل بیمه مرکزی به ذکر سخنانی پرداخت که نکات قابل توجهی در باب ضرورت اهمیت وجود یک روابط عمومی پویا کاملا در آن احساس می شد. به گفته وی، شرکت های بیمه برای ماندن در فضای رقابتی، چاره ای جز فروش بیشتر محصولات و خدمات بیمه ای ندارند و بر این اساس، در ابتدا باید نوعی اعتمادسازی برای فروش محصول خود ایجاد کنند که در این مرحله حساس و حیاتی، نقش روابط عمومی بسیار تعیین کننده است. به گفته رییس کل بیمه مرکزی، روابط عمومی ها باید ارتباط خود را با بدنه سیستم و سازمان خود خیلی مستحکم کرده و از مدیران عامل خود بخواهند که بسیاری از امور به بخش روابط عمومی واگذار شده تا بتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند و ظرفیت خود را نمایان سازند.

فارغ از ضرورت و اهمیت نقش روابط عمومی، اینکه مسئولی بر نقش و اهمیت روابط عمومی در هر ارگان یا سازمان تاکید کند قابل توجه است. رییس کل بارها در باب اهمیت روابط عمومی سخن گفته و حتی به گفته وی انتظارات وی از روابط عمومی های صنعت بیمه از ابتدای فعالیت وی تاکنون برآورده نشده اما اگر از منظری دیگر به این مقوله نگریسته شود، با وجود کاستی های موجود، می توان گفت که هرچه بیشتر در مقوله روابط عمومی بحث به میان آید، در مجموع مثبت و مفیده فایده خواهد بود. اینکه یک مسئول در صنعت بیمه کشور، بارها از بر اثرگذاری و پویایی روابط عمومی تاکیده کرده و در جزئی ترین آن به ایراد نظر بپردازد قابل تامل است. هرچند که بسیاری از مدیران در این باب سخن گفته و اهمیت نقش روابط عمومی در سازمان ها را متذکر شده اند اما هستند هنوز مدیرانی که با وجود تظاهر به توجه به روابط عمومی، اما در باطن اعتقاد راسخی به این بخش نداشته و تمام اموری که به روابط عمومی باید واسپاری شود را خود در آن دخالت می کنند. هستند مدیرانی که از روابط عمومی به عنوان دکور، ژست یا ویترین برای سازمان یا شرکت خود استفاده کرده اما در عمل، آن گونه که شایسته و بایسته است به روابط عمومی خود بال و پر نمی دهند!

رییس کل بیمه مرکزی معتقد است، روابط عمومی ها می توانند با تکیه بر اصل اعتماد سازی و تبیین اهمیت امنیت روانی آحاد جامعه، مأموریت همگانی سازی محصولات بیمه‌ای را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

بنابراین از این نقطه نظر، باید به جسارت بیان دیدگاه ها و باور رییس کل بیمه مرکزی به عنوان نهادی مهم در ایجاد فرهنگ سازی در صنعت بیمه تبریک گفت که ” آقای رییس کل؛ نظرات شما و اعتقاد و باور قلبی شما به مقوله روابط عمومی واقعا لایک دارد.”

مهرداد عسگری؛ روزنامه نگار

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches