×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تدوین ۲ هزار استاندارد آموزش مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

اقتصادتهران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در یک سال گذشته بالغ بر ۲ هزار استاندارد آموزش مهارتی در سازمان فنی و حرفه‌ای تدوین شده است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در آیین رونمایی از طرح ایجاد ۱۴۰۰ مرکز مهارت آموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی و رونمایی از یک هزار استاندارد آموزش مهارت، گفت: ایجاد مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی باعث شد آموزش فنی و حرفه‌ای با کار و شغل کارگران عجین شود و آنها بتوانند مهارت‌های خود را ارتقا دهند.

وزیر تعاون افزود: این مراکز همچنین باعث شدند کسانی که به دنبال شغل هستند هم بتوانند آموزش ببینند.

وی به تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه ای و سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: این یادداشت تفاهم به منظور افزایش مهارت بین توان‌خواهان تنظیم شده است که با اجرایی شدن آن استعدادهای عظیمی که در فرزندان بهزیستی وجود دارد شکوفا می شود.

وزیر تعاون، تفاهم نامه سازمان فنی و حرفه ای و سازمان بازنشستگی کشور را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: مهارت آموزی تنها مختص به جوانان نیست، بلکه کسانی که سال‌ها کار کرده و اکنون بازنشسته شده‌اند، می توانند با مهارت های جدیدی آشنا شوند و عنصر مهم تری در جامعه باشند.

شریعتمداری به تفاهم نامه سه جانبه سازمان فنی و حرفه ای، معاونت امور تعاون و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اشاره و خاطر نشان کرد: ارتقای مهارت تعاونگران کشور برای ما بسیار حائز اهمیت بود و این تفاهم نامه به منظور نظام مند کردن آموزش های تعاونی تنظیم شده است.

وی افزود: از جمله اهداف معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این تفاهم نامه سه جانبه، ارتباط وسیع بین تامین منابع فعالیت های اشتغال زا در کشور ،صیانت از مشاغل موجود و پایداری سازی مشاغل را می توان برشمرد.

وزیر تعاون تاکید کرد: اقتصاد ما نیازمند به روز شدن است و در این راستا باید خود را با تغییر جامعه کار همسو و همساز و به سمت آن حرکت کنیم‌ .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches