×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آموزش‌های رانندگی مجازی می‌شود

اقتصادتهران: رئیس کانون آموزشگاه‌های رانندگی کشور در گفت و گو با برنامه «پارک شهر» از رادیو تهران از برگزاری کلاس‌های تئوری آموزش رانندگی به صورت مجازی خبر داد.به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ فرهاد حقیقی، رئیس کانون آموزشگاه‌های رانندگی کشور در گفت وگو با برنامه «پارک شهر» از رادیو تهران با پاسخ به پرسش های متعدد مخاطبان مبنی بر برگزار نشدن کلاس‌های آیین نامه به صورت آنلاین گفت: با شروع بحث ویروس کرونا از همان ابتدای امر ما مکاتبات لازم را جهت آنلاین برگزار کردن آموزش‌های تئوری رانندگی انجام داده ایم و با هماهنگی‌های پلیس راهور ناجا و… سامانه‌هایی هم با هزینه‌های زیاد آماده و مجوزهای لازم هم اخذ شد، اما ما نیازمند اخذ مجوز از پلیس راهور با دستور سردار هادیانفر هستیم، هنوز مقدمات کار فراهم نشده هرچند که مصاحبه‌های متعدد انجام شده است.

وی افزود: ما سامانه را آماده کرده ایم و از اول فروردین سال گذشته زیرساخت‌ها آماده شده است، اما باید پلیس راهور اجازه فعالیت را بدهد و ما آموزش‌های آنلاین را شروع کنیم، اما بزودی آموزش های رانندگی در بحث تئوری مجازی خواهد شد.

حقیقی در ادامه تصریح کرد: متقاضیان یکسال از زمان ثبت نام فرصت دارند، دوره‌های آموزشی را طی کنند و اگر دوره ای را به هر دلیلی طی نکرده باشند، هزینه آن پابرجاست. افرادی هم که ثبت نام کرده باشند و دوره ها را نگذرانده باشند با تغییر نرخ تا دوماه نرخ آنها تغییری نخواهد داشت.

شما شنوندگان می توانید برای آگاهی بیشتر از اتفاقات و رویدادهای روز گفت و گوی ویژه برنامه پارک شهر رادیو تهران را با مسئولین کشوری و لشکری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز دنبال کنید. برنامه پارک شهر هر روز جز جمعه ها از ساعت ۶:۴۰ تا ۸:۱۵ تقدیم مخاطبان خواهد شد.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches