×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
توزبع بسته افطاری بنیاد مستضعفان بین خانواده‌های نیازمند

اقتصادتهران: بسته افطاری بنیاد مستضعفان بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران، معاون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از توزیع یک و نیم میلیون وعده غذایی در قالب بسته‌های افطاری ساده و تامین برنج بیش از دو میلیون وعده غذایی گرم میان خانوارهای محروم و نیازمند خبر داد.

به گزارش اقتصادتهرا به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، محسن منصوری گفت: با توجه به جمع شدن سفره‌های افطاری در مساجد، هیأت‌ها و محلات به دلیل شیوع کرونا، بنیاد مستضعفان با همکاری گروه‌های جهادی و با هدف حفظ سنت افطاری دادن به نیازمندان و محرومان، یک و نیم میلیون وعده غذایی را در قالب بسته‌های افطاری ساده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میان خانواده‌های نیازمند و محروم توزیع می‌کند.

مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه ارزش کل این بسته‌های افطاری بیش از ۲۱ میلیارد تومان است، افزود: بنیاد مستضعفان علاوه بر تامین و توزیع ۱.۵ میلیون بسته افطاری ساده میان نیازمندان، تامین برنج برای ۲ میلیون وعده غذایی گرم را نیز عهده دار شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس ۴۰۰ تن برنج مرغوب ایرانی به منظور تامین ۲ میلیون وعده غذایی گرم برای نیازمندان، با ارزشی بالغ بر ۹ میلیارد تومان در اختیار گروه‌های جهادی و مردمی قرار خواهد گرفت.

منصوری تصریح کرد: این خدمت رسانی از شب نخست ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches