×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خواندنی‌هایی برای خردسالان در بازار حقیقی و مجازی کتاب

اقتصادتهران: نسخه الکترونیک «روباه و دمپایی حصیری» و نسخه‌های چاپی «به من بگو خال خالی» و «ماجراهای آقای خرمالو» کتاب‌هایی است که از سوی انتشارات سروش و نیستان برای گروه سنی خردسالان روانه بازار نشر شده‌اند.

به گزارش اقتصادتهران، نسخۀ الکترونیک کتاب «روباه و دمپایی حصیری» شامل سه داستان برای کودکان به بازار نشر رسید.

نسخه الکترونیک کتاب روباه و دمپایی حصیری ترجمه فریبا صفرپور از سوی انتشارات سروش منتشر شد و نسخه چاپی آن نیز به زودی روانه بازار نشر خواهد شد.

در این کتاب مصور زیبا داستان‌هایی از نویسندگان روس، پاول باژوف، میخائیل الکساندروویچ بولاتف و ویلادیمیر ایوانوویچ دال می‌خوانید. ویکتور باستریکین و یوگنی راچیف داریا زایتسف نیز کار تصویرگری کتاب را انجام داده‌اند.

این کتاب سه داستان دارد: سُم‌نقره‌ای، ماشا و خرص و روباه و دمپایی حصیری.

سم‌نقره‌ای یک بز خاص است که دست راستش سم نقره‌ای دارد و آن را به هرجا بکوبد، آنجا سنگ قیمتی پیدا می‌شود.

ماشا و خرس داستان ماشا، دختربچه‌ای است که در جنگل گم می‌شود و با یک خرس روبه‌رو می‌شود.

داستان روباه و دمپایی حصیری هم ماجرای روباهی است که با پیدا کردن یک دمپایی حصیری تصمیم می‌گیرد با دوز و کلک شکم خود را سیر کند.

داستان‌های این کتاب شباهت زیادی با قصه‌های عامیانه فارسی دارند و کودکان و نوجوانان مخاطبان اصلی داستان های این کتاب‌اند.

فریبا صفرپور چندین سال به عنوان مترجم سفارت ایران در بلاروس مشغول به کار بوده و از او تک داستان‌هایی از زبان روسی به فارسی ترجمه و در مجله دوست و کیهان بچه‌ها منتشر شده است.

چاپ نخست این اثر در ۵۰ صفحۀ خشتی مصور و با قیمت ۱۶ هزارتومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches