×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
کتاب گرایش‌های نوین در خوشنویسی قاجار رونمایی شد

اقتصادتهران: کتاب گرایش‌های نوین در خوشنویسی قاجار عصر چهارشنبه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی استان و استادان بنام خوشنویسی کشور در موزه رضاعباسی تهران رونمایی شد.

به گزارش اقتصادتهران، در کتاب “گرایش نوین در خوشنویسی قاجار” ۳۰ اثر ارزشمند هنرمندان خوشنویس و نقاشیخط دوره های قاجار از جمله آثاری از اسماعیل جلایر و ملک محمد قزوینی برای خوانندگان به نمایش درآمده است.

براین اساس این اثر ارزشمند هنری در ۳۰۰ نسخه توسط کیانوش معتقدی و سحر گودرزی و با همت موسسه فرهنگی هنری کتاب آرایی ایرانی تهیه شده است.

مدیر موزه رضا عباسی در حاشیه این رونمایی در گفت و گو با ایرنا گرایش نوین خوشنویسی در دوره قاجار را پروژه گروهی و ارزشمند دانست و گفت: این آثار خوشنویسی تاکنون در معرض قرار نگرفته بودند که در این پژوهش یک ساله ساماندهی شد و اطلاعات دقیقی از آنان به دست آمد.

قاجار

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches