×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید مدیر شبکه قرآن از پشت صحنه «رخصت»

اقتصادتهران: مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و دبیر شورای معارف سیما در بازدید از پشت صحنه سریال «رخصت» بر پرمخاطب بودن مجموعه‌های دینی تاکید کرد و از تولید فیلم و سریال در حوزه دینی خبر داد.

حسن گروسی مدیر این شبکه با حضور در لوکیشن مجموعه رخصت از نزدیک در جریان ساخت دومین سریال تولیدی این شبکه در سال ۹۳ قرار گرفت و با عوامل مجموعه گفت وگو کرد.

وی در این دیدار گفت: به شرط تامین منابع مالی، تولید فیلم و سریالهای دینی جزء اولین اولیتهاست و برای تولید و ساخت برنامه های نمایشی در حوزه دینی بررسی و مطالعات قابل توجهی در حال انجام است و طرح هایی نیز در این زمینه به تصویب رسیده است امیدواریم مخاطبان ما هرشب بیننده یک برنامه نمایشی با موضوع دینی، داستان های قرآنی و زندگی ائمه باشند.

دبیر شورای معارف سیما همچنین در بخش دیگری از سخنان خود مجموعه هایی همچون یوسف پیامبر(ع) و مختارنامه را یکی از تاثیرگذارترین برنامه های نمایشی در سال های اخیر دانست و اضافه کرد: چنین مجموعه هایی توانسته اند علاوه بر آگاهی بخشی تاریخی و بصیرت افزایی، موج عظیمی در جامعه ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رستگاران در بازدید از لوکیشن سریال رخصت از عزم جدی گروه فیلم و سریال این شبکه خبر داد و گفت: داستان مجموعه ۱۳ قسمتی رخصت در بستر ملودرامی اجتماعی شکل می گیرد و تقابل توکل و عشق پدری را در داستانی جذاب به نمایش می گذارد.

وی اضافه کرد: بیش از ۶۵ درصد از تصویربرداری مجموعه رخصت به پایان رسیده و همزمان کار تدوین و صداگذاری انجام می گیرد و امیدواریم تا اربعین حسینی روی آنتن رود. این مجموعه با اشاره به باورها و اعتقادات شیعیان در زمینه قیام کربلا تلاش می کند تا از توسل به امام حسین(ع) سخن بگوید.

پیشرفت ۴۰ درصدی مجموعه بزرگ “همسفر خورشید” از دیگر موضوعاتی بود که مدیر گروه فیلم و سریال شبکه قرآن و معارف سیما به آن اشاره کرد و افزود: همسفر خورشید داستان زائران امام هشتم شیعیان جهان است که قدم به سرزمین خراسان می گذارند. تصویربرداری این سریال در داخل کشور به پایان رسیده و با هماهنگی های مورد نیاز امیدواریم بزودی گروه برای فیلمبرداری به خارج از کشور بروند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches