true
اقتصادتهران: ۴۳۰ پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه شمال تهران در آبان ماه رسیدگی شد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علی لطفی رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت: در راستای ماموریتهای سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور رسیدگی به درخواستهای شهروندان، ۴۳۰ پیام فوریتی و خطرساز بررسی و رفع شد.
او افزود: در همین راستا حذف زوائد فیزیکی۹۷ مورد، نصب و مرمت دریچه ۹۳ مورد، نصب و مرمت زیرمخزنی ۴۴ و مرمت جدول بندی معابر۴۳ مورد و … توسط اکیپهای اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه مورد رسیدگی قرار گرفت.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=273602
false
true