true
اقتصادتهران: 430 پیام شهروندی با موضوعات مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی توسط اکیپ اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه شمال تهران در آبان ماه رسیدگی شد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، علی لطفی رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس شهرداری این منطقه گفت: در راستای ماموریتهای سامانه ۱۳۷ پلاس و به منظور رسیدگی به درخواستهای شهروندان، 430 پیام فوریتی و خطرساز بررسی و رفع شد.
او افزود: در همین راستا حذف زوائد فیزیکی97 مورد، نصب و مرمت دریچه 93 مورد، نصب و مرمت زیرمخزنی 44 و مرمت جدول بندی معابر43 مورد و … توسط اکیپهای اجرایی سامانه ۱۳۷ پلاس نواحی ده گانه مورد رسیدگی قرار گرفت.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=273602
false
true