×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ۵ گروه دانشجو جذب می‌کند

اقتصادتهران: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در پنج گروه جامعه‌ شناسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد و تعلیم و تربیت از طریق برگزاری آزمون اختصاصی دکتری، دانشجو جذب می‌کند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از پژوهشگاه حوزه دانشگاه، حفیظ‌ الله فولادی در رابطه با جذب دانشجوی دکتری در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بیان کرد: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ۶ رشته مجوز قطعی برگزاری تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری را داراست و هر ساله برحسب نیاز گروه‌های پژوهشی با شورای گسترش آموزش عالی رایزنی شده و مجوز برگزاری دوره را در سال تحصیلی مورد نظر اخذ می‌کنیم.

وی گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، پنج گروه دارای مجوز پژوهشگاه درخواست مجوز برگزاری دوره دکتری کردند که این گروه‌ها عبارتند از گروه جامعه‌شناسی(گرایش فرهنگی)، روان‌شناسی، مدیریت دولتی(رفتار سازمانی)، اقتصاد(اقتصاد اسلامی) و تعلیم و تربیت(فلسفه تعلیم و تربیت). از این بین تنها در گروه روانشناسی به دلیل نیاز به حضور متخصصان خانم در مباحث مشاوره و روانشناسی خانواده، برای بانوان نیز دوره برگزار می‌شود اما در سایر گروه‌ها پذیرش منحصراً مختص آقایان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches