true
قائم مقام مدير عامل گروه خودروسازي سايپا از پيش فروش خودروهاي تيبا2 و خودرو V5 در آينده ي نزديک خبر داد.
به گزارش موج، حسن عموزاده با اعلام اين خبر افزود: فرايند بهينه ي توسعه ي محصول در گروه سايپا از مهمترين برنامه ها و سياست ها اين گروه خودروسازي است و بر همين اساس در آينده ي نزديک خودروهاي تيبا 2 و خودرو v5 پيش فروش خواهند شد.
وي افزود: پيشرفت فناوري، پيدايش تکنولوژي هاي جديد در عرصه ي توليد محصول و تغيير نيازها و سلايق مشتريان، از جمله موضوعاتي است که اهميت به آن سرلوحه ي موفقيت و پيشرفت هاي مهم در بنگاه هاي صنعتي است و تکيه بر همين اصل باعث شده است که تلاش سايپا بر استقرار تفکر مبتني بر گسترش سبد محصولات خود استوار باشد.
عموزاده با بيان اينکه سرعتدهي زمان ورود محصولات جديد به بازار، يک استراتژي ضروري در بنگاه هاي توليدي مرتبط با مشتريان است، تأکيد کرد: مديريت فرايند توسعه ي محصول جديد در سايپا بيش از گذشته در دستور کار قرار دارد و با در نظر گرفتن رويکردهاي نوين مديريتي بدنبال تحقق هر چه مطلوب تر آن هستيم.
قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش مدير عامل گروه سايپا تصريح کرد: خودروهاي تيبا 2 يا تيباي هاچ بک جديدترين محصول سايپا است که بزودي مرحله ي دوم پيش فروش آن آغاز خواهد شد و بنظر مي رسد با توجه به استقبال ويژه ي جذب مشتريان؛ علي الخصوص قشر جوان در مرحله ي اول پيش فروش، استقبال فراواني در دوره ي دوم پيش فروش از اين خودرو صورت پذيرد.
وي همچنين با اشاره به پيش فروش خودرو V5 سايپا در آينده ي نزديک اذعان داشت: اين خودرو نيز با امکانات به روز و ظاهر زيباي خود مي تواند با استقبال خوبي در بين مصرف کنندگان داخلي مواجه شود.
عموزاده تأکيد کرد: خودرو V5 به منظور تأمين نياز آن دسته از مشترياني که بدنبال خريد و استفاده از خودروهاي شاسي بلند هستند به سبد محصولات سايپا افزوده شده است و تجهيزات ايمني و امکانات رفاهي اين خودرو و بهره مندي از خدمات پس از فروش گسترده کيفي سايپا از مهمترين نقاط قوت آن بشمار مي آيد.
قائم مقام مدير عامل گروه خودروسازي سايپا افزود: خودرو V5 داراي گيربکس تيپ ترونيک و دستي 5 سرعته و 5 دنده است و در تجهيزات الکتريکي آن آپشن هايي نظير ايربگ راننده و سرنشين و سيستم کامپيوتري اطلاعات سفر و سيستم ترمز ABS با EBD در اختيار راننده قرار مي گيرد.
وي ادامه داد: الگوهايي که سايپا براي عرضه ي محصولات خود در نظر مي گيرد بر شاخصه هايي همچون قابليت اطمينان و کارآيي تمرکز دارند و خدمات پس از فروش مناسب اين خودروها يکي از مهمترين و بارزترين امکاناتي است که مصرف کننده ي داخلي را به خريد محصولات وطني ترغيب کند.
عموزاده ادامه داد: بر اساس سياست هاي تنظيم شده در حوزه ي فروش و خدمات پس از فروش سايپا، درصد بالايي از فعاليت هاي سازماني اين شرکت صرف فعاليت هايي از جنس تحقيق و توسعه ي محصولات جديد اختصاص خواهد يافت و تلاش اين مجموعه بر اين است که همواره خواسته ها و نيازهاي مشتري که عامل ترغيب کننده براي نوآوري و خلاقيت سازمان ها در فرايندهاي کسب و کارشان خواهد شد در رأس برنامه ريزي هاي طراحي و توسعه ي محصول باشند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=7120
false
true