true
مدیرکل تأميناجتماعي استان قم از راهاندازی شعبه 4 در منطقه محروم نیروگاه، راهاندازی شعبه اقماری در شهر پردیسان و ارائه 10 خدمت به صورت الکترونیک به عنوان مهمترین اقدامات این اداره کل در یک سال شروع به كار دولت تدبیر و امید خبرداد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأميناجتماعي، سیدمجتبی موسوی با بیان این مطلب، اظهار داشت: اجرای موفق طرح ارسال لیست حقبیمه کارگران به صورت اینترنتی توسط كارفرمایان و نیز طرح پرداخت الکترونیکی و نقدی حقبیمه به جای پرداخت با چک از دیگر اقدامات تأمین اجتماعي قم دریک سال اخیر است.
وی از راهاندازی پایگاه جدید اطلاعرسانی ادارهکل تأميناجتماعي قم در ابتدای سال جدید خبر داد و گفت: سامانه صدور فيش حقوق مستمريبگيران و سامانه رؤیت سوابق بيمهشدگان در سایت اداره کل بخشی از خدماتی است که به صورت الکترونیک ارائه میشود.
وی از ارائه اطلاعات جامع و کامل از خدماترسانی سازمان در 3 بخش بیمهشدگان، کارفرمایان و مستمریبگیران به همراه مجموعه کاملی از قوانین و بخشنامههای تأمیناجتماعی، ایجاد و فعال کردن بخش پرسش و پاسخ و نیز پیگیری مشکلات و مسائل بیمهشدگان، انتشار آخرین اخبار و اطلاعیههای حوزه تأمیناجتماعی استان، راهاندازی سامانه دریافت اینترنتی لیست حقبیمه کارفرمایان و قابلیت انجام کار از طریق سایت اداره کل به نشانی www.qom.tamin.ir به عنوان دیگر خدمات الکترونیک تأميناجتماعي قم نام برد.
مدیرکل تأميناجتماعي قم افزود: در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمترسانی به مخاطبان سازمان و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال امکانات سختافزاری مجموعه اداره کل تأمیناجتماعی قم و شعب تابعه ارتقاء یافته است.
وی اظهار داشت: مکانیزهشدن کامل سوابق در شعب تأميناجتماعي استان قم، اعلام سابقه بیمهشدگان به صورت الکترونیکی بین شعب تأميناجتماعي در سطح کشور و استان قم و حذف کاغذ، اجرای طرح نامنویسی متمرکز در شعب 2 و 3 قم و تعویض و تمدید دفترچه درمان بیمهشدگان تأميناجتماعي کشور در کلیه شعب تأميناجتماعي استان قم از دیگر اقدامات مهم تأميناجتماعي قم در یکسال اخیر است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=10359
false
true