true
مدیرکل تأمیناجتماعی استان قم از راهاندازی شعبه ۴ در منطقه محروم نیروگاه، راهاندازی شعبه اقماری در شهر پردیسان و ارائه ۱۰ خدمت به صورت الکترونیک به عنوان مهمترین اقدامات این اداره کل در یک سال شروع به کار دولت تدبیر و امید خبرداد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمیناجتماعی، سیدمجتبی موسوی با بیان این مطلب، اظهار داشت: اجرای موفق طرح ارسال لیست حقبیمه کارگران به صورت اینترنتی توسط کارفرمایان و نیز طرح پرداخت الکترونیکی و نقدی حقبیمه به جای پرداخت با چک از دیگر اقدامات تأمین اجتماعی قم دریک سال اخیر است.
وی از راهاندازی پایگاه جدید اطلاعرسانی ادارهکل تأمیناجتماعی قم در ابتدای سال جدید خبر داد و گفت: سامانه صدور فیش حقوق مستمریبگیران و سامانه رؤیت سوابق بیمهشدگان در سایت اداره کل بخشی از خدماتی است که به صورت الکترونیک ارائه میشود.
وی از ارائه اطلاعات جامع و کامل از خدماترسانی سازمان در ۳ بخش بیمهشدگان، کارفرمایان و مستمریبگیران به همراه مجموعه کاملی از قوانین و بخشنامههای تأمیناجتماعی، ایجاد و فعال کردن بخش پرسش و پاسخ و نیز پیگیری مشکلات و مسائل بیمهشدگان، انتشار آخرین اخبار و اطلاعیههای حوزه تأمیناجتماعی استان، راهاندازی سامانه دریافت اینترنتی لیست حقبیمه کارفرمایان و قابلیت انجام کار از طریق سایت اداره کل به نشانی www.qom.tamin.ir به عنوان دیگر خدمات الکترونیک تأمیناجتماعی قم نام برد.
مدیرکل تأمیناجتماعی قم افزود: در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمترسانی به مخاطبان سازمان و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال امکانات سختافزاری مجموعه اداره کل تأمیناجتماعی قم و شعب تابعه ارتقاء یافته است.
وی اظهار داشت: مکانیزهشدن کامل سوابق در شعب تأمیناجتماعی استان قم، اعلام سابقه بیمهشدگان به صورت الکترونیکی بین شعب تأمیناجتماعی در سطح کشور و استان قم و حذف کاغذ، اجرای طرح نامنویسی متمرکز در شعب ۲ و ۳ قم و تعویض و تمدید دفترچه درمان بیمهشدگان تأمیناجتماعی کشور در کلیه شعب تأمیناجتماعی استان قم از دیگر اقدامات مهم تأمیناجتماعی قم در یکسال اخیر است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=10359
false
true