×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
‍ ستاد برف روبی در شمال تهران آماده خدمات رسانی شد

اقتصادتهران: ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک با تجهیز ماشین آلات مکانیزه و دپوی شن مخصوص در معابر شهری آماده خدمات رسانی شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید مهری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: ۱۰ ایستگاه در نواحی و یک سایت مرکزی آماده خدمات رسانی است و توزیع و جانمایی ۳۷۰ مخزن و نیز انباشت و دپوی ۶۰ هزار کیسه شن مخصوص در داخل مخازن در معابر و گذرگاه‌های اصلی و فرعی از اقدامات اجرایی است.

مهری گفت: کلیه نواحی ۱۰ گانه اقدام به برپایی داربست و چادرهای برزنتی در سایت‌های برف روبی کردند و در سایت اصلی واقع در بزرگراه امام علی (ع) نیز ضمن تجهیز داربست مسقف، مقدار ۳۰ درصد از ماشین آلات و ادوات برفروبی به تعداد ۳۲ دستگاه کامیون مکانیزه و تعداد ۸ دستگاه کامیون کمپرسی تیغه دار جهت اعزام به نواحی مستقر شدند.

معاون شهردار منطقه یک آمادگی نیروهای خدمات رسان شهرداری را از دیگر اقدامات دانست و گفت: نیروهای خدمات شهری و برف روب آماده خدمات رسانی و رفع هرگونه انسداد به خصوص در معابر پر تردد، مقابل مساجد، مدارس، مراکز درمانی و… به هنگام بارش برف هستند.

مهری برگزاری مانور برف روبی را برای هماهنگی و ارتقای خدمات رسانی بهتر به شهروندان از جمله اقداماتی دانست که به زودی برگزار می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches