×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۹ هزار ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه برای ساخت آزاد راه تبریز – مرند

اقتصادتهران: معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به مزیت های احداث آزاد راه ۶۳ کیلومتری تبریز- مرند، گفت: پیش بینی می شود برای برای ساخت این آزاد راه بیش از ۹۳۰ میلیارد تومان ( ۹۳۰۰ میلیارد ریال ) هزینه شود.

سید حسین میرشفیع روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آزاد راه بخشی از مسیر بازرگان به تبریز است و بر اساس برنامه ریزی ها فاز نخست آن به طول ۳۷ کیلومتر بین تبریز – صوفیان سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: کاهش زمان سفر، افزایش ظرفیت محور و تسهیل تردد، کاهش حوادث رانندگی و ارتقا ایمنی، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی زیست محیطی، توسعه شبکه آزاد راهی کشور و اتصال آن به مرز بازرگان به منظور افزایش سهم ایران در بازار ترانزیت کالا و مسافر از مزیت های احداث این آزاد راه است.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: قرار است این آزاد راه با سرمایه گذاری ۳۵ درصدی دولت و ۶۵ درصد بخش خصوصی طی ۳ سال و ۶ ماه احداث شود.

صبح دیروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات استانی عملیات اجرایی ساخت آزاد راه تبریز – مرند به طول ۶۳ کیلومتر آغاز شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches