×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۹۵۰ تکنسین به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه می دهند

اقتصادتهران: سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: ۹۵۰ تکنسین اورژانس در قالب ۷۰ تیم بهداشتی به زائران امام رضا (ع) در سالگرد شهادت هشتمین امام شیعیان در مشهد مقدس، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهند.

به گزارش وزارت بهداشت، پیرحسین کولیوند درباره خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) در سالگرد شهادت هشتمین امام شیعیان، افزود: ۲۱۸ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، ۲۵۰ دستگاه آمبولانس، ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۴ فروند بالگرد و ۵۶ مرکز درمانی آماده ارائه خدمات به زائران امام رضا (ع) هستند.

وی افزود: در حوزه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هیچگونه نگرانی وجود ندارد؛ زیرا علاوه بر برنامه ریزی های قبلی برای خدمات رسانی به زائران بارگاه امام رضا (ع)، از موضوع اربعین حسینی به تازگی خارج شدیم و بنابراین می توانیم از آمادگی ها، تجارب و نقاط قوتی که در این خصوص نیز کسب شده است برای خدمات رسانی به زائران مشهد مقدس بهره گیریم.

کولیوند اظهار داشت: در راستای خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به زائران امام رضا (ع)، وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور تمهیدات مورد نیاز را فراهم و در این زمینه از یک ماه قبل با هدف هماهنگی بیشتر، جلساتی را با دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار کرده اند.

همه ساله زائران و عاشقان امام رضا (ع) در سالگرد شهادت این امام بزرگوار از سراسر ایران و جهان به مشهد مقدس سفر می کنند. وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور وظیفه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران را بر عهده دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches