×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۹۰هزار متر طول خط کشی محوری در معابر منطقه ۷ انجام شد

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۷ از اجرای ۹۰ هزار متر طول خط کشی محوری در معابر منطقه در راستای طرح خط سفید و ترویج فرهنگ رانندگی صحیح خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، دکتر نگهبان با اشاره به اجرای کامل طرح “آسمان آبی، زمین پاک”در سطح منطقه گفت: ۱۳۰ مورد همسطح سازی و بهسازی معابر، ۵ مورد اصلاح هندسی، اجرای ۳۵ مورد نوشتار، یکهزار و ۷۰۰ متر مربع هاشور، خط کشی ۲۰ ایستگاه اتوبوس و تاکسی، نصب ۴۵ پل عابر همسطح بروی انهار و اجرای ۶ مورد هوشمندسازی معابر از جمله اقداماتی است که تاکنون در راستای اجرای طرح خط سفید انجام شده است.
وی ارتقای انضباط ترافیکی واصلاح رفتارهای ترافیکی را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود:  پس از آماده سازی و بسترسازی لازم و برگزاری کارگاه های آموزشی، هم اکنون شهروندان این منطقه از پایتخت با مباحث کمپین آشنا شده‌اند.
شهردار منطقه ۷ خاطر نشان کرد: با اجرای فازهای قبلی در قالب معرفی و تبلیغات کمپین و سپس اجرای عملیاتی آن، در فاز سوم مباحث آموزشی در دستور کار قرار دارد که در زمان بندی معینی و با توجه به مخاطبان و جامعه هدف مورد نظر پیش بینی شده است.
وی اذعان داشت: خطوط سفید عابر پیاده به‌عنوان گذری ایمن، نمادی از احترام و انضباط متقابل شهروندان به یکدیگر محسوب می شود و رعایت این نکته در کاهش بسیاری از حوادث ترافیکی و تلفات ناشی از آن اثر گذار است و خوشبختانه شهروندان منطقه این موضوع را به خوبی درک کرده اند.
وی با اشاره به اینکه عبور از محل گذرگاه های عابر پیاده و احترام به حقوق رانندگان از سوی عابران و احترام به حقوق عابران از سوی رانندگان می تواند شهر را به لحاظ ترافیکی ایمن و منظم کند، یادآور شد: اجرای طرح “آسمان آبی، زمین پاک” در واقع احترام به زندگی است و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را در بردارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches