×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۹٫۹میلیارد تومان یارانه بلیت اتوبوس تهران پرداخت شد

اقتصادتهران: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد: ۹٫۹ میلیارد تومان یارانه بلیت اتوبوس توسط دولت پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر تهران، محمد علیخانی توضیح داد: با پیگیری های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پس از چند سال ۹٫۹ میلیارد تومان یارانه بلیت اتوبوس توسط دولت پرداخت شد.

وی ادامه داد: هر چند رقم آن زیاد نیست ولی بالاخره طلسم آن شکست.

علیخانی در ادامه با تشکر از دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهارامیدواری کرد که یارانه بلیت مترو پایتخت نیز بزودی پرداخت شود.

به گزارش ایرنا هزینه تمام شده قیمت بلیت اتوبوس و مترو بیشتر از آن مبلغی است که اینک از شهروندان گرفته می شود و مقرر بوده است که مابه التفاوت آن تامین شود.

برخی مسئولان شهری مبلغ کل یارانه پرداخت نشده بابت بلیت اتوبوس و مترو طی سال‌های گذشته را افزون بر ۷۰ میلیارد تومان اعلام کرده بودند.

آمار کل اتوبوس های درون شهری پایتخت افزون بر شش هزار و ۲۰۰ اتوبوس اعلام شده است که به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران بیش از ۵۰ درصد آنها فرسوده هستند.

بسیاری از اتوبوس های تهران بیش از ۱۱ سال عمر دارند درحالی که دولت متوسط عمر اتوبوس را هشت سال اعلام کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches