×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۸۷۰۰ نفر ساعت آموزش‌های محیط زیستی در منطقه ۲۲

تهران اکونومی: کلینیک گل و گیاه حوزه امور شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ طی سال گذشته حدود ۸۷۰۰ نفر ساعت آموزش همگانی برگزار کرده تا مشارکت شهروندان را در ایجاد و گسترش فضای سبز در قطب تفریحی گردشگری تهران به کمک بطلبد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، اداره فضای سبز حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه بمنظور بالا بردن سطح دانش و آشنایی شهروندان در تمامی ردههای سنی از کودکان تا بزرگسالان، کلاس‌های آموزشی متنوعی را در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه، مدارس، کانون ها و سراهای محله‌های منطقه برگزار کرده است.

قاسم مولایی شهردار منطقه ۲۲ با اعلام این خبر گفت: « در این راستا افزون بر برگزاری کلاسهای آموزشی با ارائه خدماتی چون برپایی تورهای گردشگری مرتبط و برگزاری غرفه‌های متعدد در مناسبت‌های مختلف همچنین انجام مشاوره و خدمات آزمایشگاهی رایگان، امکانات مناسبی را برای مشارکت شهروندان در ایجاد فضای سبز و حفظ و گسترش آن بوجود آورده است که در سال ۹۴ نیز ادامه خواهد داشت. عمده کلاس‌های برگزار شده سال ۹۳ با موضوعاتی چون حفظ و نگهداری گلهای آپارتمانی، آشنایی با نحوه سبزیکاری و نحوه کاشت انواع درخت و گل‌های فصلی پیازی بوده است.»

وی در تشریح اهداف اجرای این برنامه نیز خاطر نشان کرد: « ایجاد محیط علمی و آموزشی برای شهروندان، ایجاد علاقه و شوق در جهت حفظ و نگهداری انواع گلها و گونه های درختی از جمله اهدافی است که شهرداری منطقه ۲۲ در خصوص احیا و نگهداری فضای سبز در این محدوده از پایتخت دنبال می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches