×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۸۰ هزار مترمربع زمین به طرح بازآفرینی شهری اختصاص یافت

اقتصادتهران: معاون وزیر راه و شهرسازی از تخصیص بیش از ۸۰ هزار و ۸۶۷ مترمربع زمین در ۱۲ استان کشور برای اجرای طرح بازآفرینی شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، «حمیدرضا عظیمیان» افزود: اجرای طرح بازآفرینی شهری در این ۱۲ استان تاکنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی کرده است.

وی که مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن است، اعلام کرد: این سازمان با خرید کارخانه ریسباف اصفهان به مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان علاوه بر حفظ این مجموعه صنعتی، بیشترین مساحت را به اجرای طرح بازآفرینی شهری اختصاص داد.

به گفته وی، قرار است این سازمان در استان کرمانشاه یک طرح بازآفرینی شهری را اجرا کند و یکصد واحد مسکونی در این چارچوب بسازد.

عظیمیان تصریح کرد: در چابهار برای احیای محلات بافت های ناکارآمد با شرکت بازآفرینی شهری همکاری نزدیک و تنگاتنگی داریم.

به گزارش ایرنا، سازمان ملی زمین و مسکن تاکنون ۸۰ هزار و ۸۶۷ مترمربع زمین در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کردستان، گیلان، مرکزی، همدان و یزد برای احیای بافت های فرسوده شهری اختصاص داده است.

بیست و دوم مردادماه مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: از نوزدهم بهمن پارسال با صدور فرمان رییس جمهوری برای آغاز طرح بازآفرینی شهری تاکنون نوسازی ۵۴ هزار واحد مسکونی در این بافت ها در کشور آغاز شده است.

در این طرح قرار است سالیانه ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده شهری نوسازی شود و طبق دستور رییس جمهوری اسلامی ایران همه دستگاه های دولتی باید زمین های خود را تا شهریورماه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند تا اجرای طرح بازآفرینی شهری با شتاب بیشتری در ۳۱ استان کشور دنبال شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches