×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۷ بالگرد کار انتقال پیکر جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج را انجام می‌دهند

اقتصادتهران: جانشین ستاد بحران ومعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: هم اینک هفت بالگرد در ارتفاع چهار هزار و ۵۰۰ متری کار امداد رسانی و انتقال پیکرهای جانباختگان این حادثه را انجام می‌دهند.

 عزیز فیلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این بالگردها مربوط به سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و جمعیت هلال احمر است.

وی افزود: همه تلاش ما بر این است که عملیات امدادی با امکانات و تجهیزات به روز و حداکثر ایمنی و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم‌اکنون ستاد مدیریت بحران با حضور استاندار در منطقه حادثه تشکیل‌ شده است و با تعیین وظایف، روند انتقال پیکرها بوسیله بالگردها و توسط گروه‌های کوهنوردان به‌خوبی مدیریت می‌شود.

پرواز شماره ۳۷۰۴ شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۰ مسافر و ۶ خدمه پروازی ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد.

این هواپیما از نوع «ای تی آر ۷۲» پس از ۵۵ دقیقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام نهادهای ذی‌ربط خبر سقوط آن در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم در ۱۴ مایلی فرودگاه یاسوج اتفاق می‌افتد.

این هواپیما هر روز یک پرواز از تهران به یاسوج و یک پرواز بر عکس داشت که به‌طور میانگین ۵۰ تا ۶۰ مسافر حمل می‌کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches