×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۶۹۹ پروژه حمل و نقل در هفته دولت به بهره برداری می رسد

اقتصادتهران: بیش از ۶۹۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان و ۶۲ میلیون یورو در بخش حمل و نقل و راه سازی، همزمان با هفته دولت در سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در هفته دولت ۷۸ پروژه راه سازی به طول ۴۶۷ کیلومتر با اعتبار بیش ازپنج هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال توسط ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها افتتاح می شود.

احداث بزرگراه و باند دوم ۳۲ پروژه به طول ۲۹۱ کیلومتر با اعتباری معادل سه هزار و ۹۳۶ میلیارد ریال و احداث و بهسازی راه اصلی ۲۵ پروژه به طول ۱۷۶ کیلومتر با اعتباری بیش از هزار و ۳۲۴ میلیارد ریال بخشی از این پروژه ها است.

رفع نقاط پرحادثه در ۱۳ پروژه با بیش از ۲۰۳ میلیارد ریال و احداث تقاطع غیرهمسطح (۸ پروژه) با ۱۷۷ میلیارد ریال بخشی دیگر از پروژه های حمل و نقل است که همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

همچنین با اعتباری بیش از هزار و ۹۳ میلیارد ریال سه بیمارستان با ۴۰۰ تخت و ۱۷ پروژه هواشناسی در ۶ استان در هفته دولت در سال جاری به بهره برداری می رسد.

همزمان با هفته دولت، سه پروژه بیمارستانی با اعتباری بالغ بر هزار و سه میلیارد ریال و با ۴۰۰ تخت، توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی افتتاح می شود.

این سه پروژه بیمارستانی در شهرهای خوی با ۲۱۷ تخت خواب، پارس آباد با ۱۴۸ تخت و باشت با ۳۵ تخت به مناسبت هفته دولت در سال ۹۷ به بهره برداری می رسد.

در هفته دولت سال جاری، ۱۷ پروژه در زمینه ایستگاه و سامانه‌های هواشناسی با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در ۶ استان کشور توسط سازمان هواشناسی کشور افتتاح خواهد شد.

پایش برخط پارامترهای هواشناسی، ثبت و ارسال داده های هواشناسی به صورت خودکار، راه اندازی ایستگاه باران سنج، سیستم های پیش بینی امور کشاورزی و دامی، توسعه سامانه های نوین سنجش از دور و هواشناسی در بحران بخشی از این ۱۷ پروژه هواشناسی در ۶ استان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches