×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۶۰ میلیارد ریال صرف بهسازی راه‌های روستایی مشگین شهر می‌شود

اقتصادتهران: فرماندار مشگین شهر گفت: عملیات آسفالت ریزی جاده‌های روستایی این شهرستان با صرف ۶۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه از امروز آغاز شد.

اکبر صمدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: به طور همزمان راه روستاهای میرکندی، زیر زمین و قره گل با اعتبار ۱۰میلیارد ریال آسفالت شده و به تدریج عملیات آسفالت ریزی جاده سایر روستاهای مد نظر نیز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان مشگین شهر با دارا بودن بیش از یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر جاده ارتباطی بین شهری روستایی، عشایری و مرزی بیشترین طول راه های ارتباطی استان اردبیل را بخود اختصاص داده از آغاز عملیات آسفات ریزی راه گردشگری قینرجه در آینده نزدیک خبر داد.

صمدی با بیان اینکه بزودی بخش دیگری از اتوبان مشگین شهر ، اردبیل زیر ترافیک می رود از کم رنگ بودن فعالیت پلیس راه در این شهرستان انتقاد کرد.

بر اساس آمارهای موجود از مجموع یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۶۱۰ نفر جمعیت استان اردبیل ۴۴۸ هزار و ۵۵۴ نفر در یک هزار و ۵۵۵ روستا سکونت دارند که از این تعداد یک هزار و ۲۴ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches