×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۶۰ میلیارد ریال برای احداث محور جیرفت – بم هزینه شده است

اقتصادتهران: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان با اشاره به هزینه ۳۶۰ میلیارد ریالی برای احداث محور جیرفت – بم گفت: ۷۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای اتمام این طرح نیاز است.

محمد ساردویی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: محور جیرفت – سه راهی بم به طول ۴۷ کیلومتر در حوزه جنوب استان کرمان قرار دارد که تاکنون ۲۵ کیلومتر آن به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: عملیات اجرایی ۲۱ کیلومتر از این مسیر در دست اقدام است که ۶ کیلومتر از این محور در حال اجرای عملیات آسفالت است و یک کیلومتر آن نیز در محدوده تونل اسفند در حال مطالعه جهت برگزاری مناقصه است.

وی در ادامه از اخذ و تحویل ۴۷۱ هکتار از اراضی ملی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: این مقدار از اراضی ملی در شهرستان های جیرفت، کهنوج و رودبار جنوب با مالکیت دولت به نمایندگی سازمان جنگل ها و مراتع آبخیزداری کشور تحویل اداره کل راه و شهرسازی جنوب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان ادامه داد: این اراضی در راستای اجرای ماده ۱۰قانون زمین شهری و ماده ۲۰ آیین نامه اجرایی این قانون تحویل داده شد.

هفت هزار و ۳۵۰ کیلومتر طول راه های هفت شهرستان جنوب کرمان است که شامل ۲۰۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۶۱ کیلومتر راه اصلی و ۷۷۲ کیلومتر راه فرعی آسفالت می باشد.

جنوب استان در کریدور شمال به جنوب کشور قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches