×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۶۰۰ مرکز علمی کاربردی فعال در سراسر کشور فعال است

اقتصادتهران: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: هشت درصد از بودجه کل این دانشگاه در حوزه‌های فرهنگی و دانشجویی صرف می‌شود و مراکز نیز به اختصاص هزینه پنج درصدی به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ملزم شده اند.

به گزارش ایسنا، محمدحسین امید در نشست خبری پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی که دیروز (یکشنبه) در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: از سال جاری سرانه‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی و فوق برنامه در نظرگرفته شده است که بر اساس آن مراکز موظف اند تا پنج درصد از شهریه‌های دریافتی از دانشجویان را صرف فعالیت‌های فوق برنامه فرهنگی و ورزشی کنند.

وی افزود: شرایط دانشگاه جامع علمی کاربردی در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها از نظر زیرساخت و امکانات مستقل ورزشی متفاوت است چرا که ۶۰۰ مرکز علمی کاربردی فعال در سراسر کشور به دلیل کوچک بودن، امکان داشتن زیرساخت ورزشی برایشان فراهم نیست از این رو نمی‌توان الزامی به داشتن امکانات ورزشی برای مراکز قائل شد.

امید ادامه داد: با وجود چنین مسائلی اهتمام بر انجام فعالیت‌های فوق برنامه در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی حتی بیشتر از سایر دانشگاه‌ها است.

وی گفت: دانشجویان علمی کاربردی به دلیل تحصیل در مراکز کوچک امکان دورهم بودن و انجام فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی ندارند از این رو برگزاری چنین المپیادها و همچنین جشنواره‌ها فرصتی برای گردهمایی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches