×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۵ پروژه عمران شهری جدید برای توسعه و آبادانی بخش شرقی پایتخت

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۱۴ از اجرای ۵ پروژه عمران شهری در این منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با بیان این خبر خوش به شهروندان منطقه گفت: در راستای  آبادانی، رفاه و رضایت شهروندان و با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، اجرای این پروژه‌ها برنامه ریزی و عملیاتی شده است.

یزدی درباره بالن‌های قرمز رنگی که این روزها بر فراز بخش‌های از منطقه همچون مناطق  مختلف شهر تهران به پرواز درآمده گفت: هر کدام از این بالن‌ها که در بخش هایی از منطقه ۱۴ نمایان شده، نماد کارگاه عمرانی برای یکی از پروژه‌های در دست ساخت، توسط شهرداری و بیانگر این پیام است که یک خدمت و امکان جدیدی به منطقه اضافه می‌شود.

شهردار منطقه ۱۴ در همین راستا به ۵ پروژه جدید از جمله پل همسطح سواره رو ابوذر اشاره کرد و گفت: با احداث پل همسطح سواره رو تقاطع بلوار ابوذر و خیابان پاسدار که با هدف کاهش بارترافیکی و دسترسی آسانتر به مسیرهای بزرگراهی بخش شرقی منطقه حدود ۹۰ درصد اجرایی شده، از این پس مسیر تردد شهروندان دارای وسایل نقلیه برای دسترسی به بخش غربی و شرقی کوتاه تر و بار ترافیکی تقاطع منتهی به این مسیر کاهش می‌یابد.

امیر یزدی همچنین ضمن تاکید بر اهمیت مناسب سازی بوستان‌ها و توسعه و افزایش سرانه مطلوب فضای سبز برای ارتقای کیفیت زندگی و نشاط خانواده ها گفت: در این راستا و به منظور دسترسی بیشتر کودکان و خانواده‌ها به این فضاها، بهسازی و تجهیز این سرانه‌های تفریحی از جمله  تجهیز و نوسازی بوستان آلاله  و احداث باغ گیاه شناسی در بوستان نارنج ۲ پروژه در حال اجراست.

وی در ادامه از طرح تعریض خیابان قره یاضی و  احداث پایانه تاکسیرانی به عنوان دیگر پروژه های شهری تعریف شده در منطقه نام برد که در کنار سایر پروژه های اشاره شده برای توسعه و آبادانی محلات و بهبود کیفیت زندگی  شهروندان  با روند مطلوب و تا پیش از پایان سال جاری به اتمام و در اختیار شهروندان  این بخش از پایتخت قرار می‌گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches