×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: اداره محیط زیست شهرداری منطقه ۶ به تعداد ۵ بیمارستان که به سیستم بی‌خطرساز زباله های عفونی مجهز نیستند، به دلیل جمع آوری غیر اصولی زباله های عفونی اخطار داد.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه ۶ با بیان این که به پنج مرکز تولید کننده  زباله های عفونی اخطار داده شده است، گفت: با ارسال اخطار به پنج مرکز متخلف منطقه که پسماندهای عفونی خود را به طور اصولی جمع آوری نکره اند. از این مراکز خواسته شد نسبت به امحای بهداشتی زباله های بیمارستانی دقت لازم را داشته باشند. حمل و نقل زباله های عفونی به وسیله دستگاه های خاص انجام و مراکز تولید کننده این زباله ها باید پسماند خود را در قراردادی مشخص برای حمل و نقل و امحاء در مکان های پیش بینی شده  در اختیار سازمان مدیریت پسماند قرار دهند.

 محمود عبدالحسین زاده با اشاره به این که تجمیع زباله های عفونی با زباله ای معمولی برای سلامت افراد مضر است، افزود: بر اساس مواد ۱۳ و ۱۶ قانون مدیریت پسماند، مراکزی که تولید کننده پسماند عفونی باشند باید حمل و نقل، نگهداری و تخلیه زباله های تولیدی را بر عهده بگیرند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches