×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۵۲ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی ملارد به چرخه تولید بازگشت

اقتصادتهران: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد اعلام کرد: بیش از ۵۲ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان از دست متصرفان بازپس گیری و به چرخه تولید محصولات کشاورزی بازگشت.

اسماعیل صارمی عصر دوشنبه به ایرنا گفت: با تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی ملارد، ۵۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی این شهرستان از دست متصرفان بازپس گیری شد.

وی ادامه داد: تعداد ۱۶ مورد ساخت و سازهای غیر مجاز از جمله دیوارکشی، ویلاسازی، اسکلت فلزی با مساحت حدود ۵۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع در اراضی کشاورزی ملارد تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد تصریح کرد: این عملیات قلع و قمع در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و تامین ادوات تخریب جهت تسریع در ایفای وظایف و با هماهنگی مامورین کلانتری و یگان امداد در روستاهای امیرآباد، مهردشت و شریف آباد ملارد صورت گرفت.

به گفته وی، در این عملیات بیش از ۳ هزار و ۲۲۵ مترمربع دیوارکشی و ۲۵۰ متر مربع بنا تخریب شد.

صارمی از همراهی دادستانی و فرمانداری و دستگاه های انتظامی و شهرداری های شهرستان در برخورد به موقع با متخلفان به اراضی کشاورزی تشکر کرد و تاکید کرد: به صورت شبانه روزی تیم های این اداره از اراضی کشاورزی محافظت کرده و با هرگونه دخل و تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی برخورد قاطع صورت می گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches