×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
۵۰ درصد کشاورزان آران و بیدگلی محصولات خود را بیمه کرده‌اند

اقتصادتهران: معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: ۵۰ درصد کشاورزان این شهرستان تا کنون نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، علیمحمد یوسفیان روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات بخش کشاورزی آران و بیدگل در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: این درصد از بیمه محصولات کشاورزی با توجه به میزان سطح زیر کشت و تعداد دام موجود در شهرستان کافی نیست.

وی با بیان این که در حال حاضر ۲۱ محصول کشاورزی در شهرستان تحت پوشش بیمه است تصریح کرد: باید زمینه ای فراهم شود که کشاورزان رغبت بیشتری برای بیمه محصولات پیدا کنند.

وی گفت: فلسفه بیمه محصولات کشاورزی، ایجاد امنیت تولید و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، کمک به تولید محصولات استراتژیک و کنترل آفات و بیماری‌های دام است.

یوسفیان خاطرنشان کرد: در این رابطه نیاز است خدمات بیمه‌ای، بومی سازی شده و با انجام کار فرهنگی و تشکیل کارگاه های آموزشی، تغییر رویه در شیوه‌های بیمه و افزایش نظارت‌ها، تعداد بیشتری از کشاورزان تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

وی بیان کرد: براساس سیاست های کلی ابلاغی اقتصاد مقاومتی مرتبط با بخش کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی برنامه راهبردی تهیه کرده که بر اساس آن، راهبرد کلان ایجاد انگیزه برای تولید کنندگان به منظور تولید محصولات راهبردی تعریف شده است.

وی افزود: این مهم با اجرای سیاست هایی هم چون تنوع بخشی و جهت دهی مناسب به حمایت‌های دولت، ارتقای امنیت سرمایه و سرمایه گذاری با پوشش بیمه ای مناسب و کاهش خطر پذیری و تامین تسهیلات ارزان قیمت برای کشاورزی تحقق پیدا خواهد کرد.

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches