×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۵ایستگاه دوستداران کوهستان در ارتفاعات تشکیل شد

تهران اکونومی: به منظور هدایت و راهنمایی گردشگران و کوهنوردان در مسیرهای کوهستانی، ۵ ایستگاه دوستداران کوهستان در ارتفاعات شمال تهران تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید مصطفی حاج آقامیر شهردار ناحیه کوهستان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این ایستگاه ها در ابتدای ورودی مسیرهای کوهنوردی دارآباد، کلکچال،دربند، توچال و درکه در روزهای پنج شنبه و جمعه دایر است و کارشناسان مستقر در آنها اطلاعات لازم در خصوص وضعیت جوی کوهستان، نحوه کوهنوردی و… را به گردشگران ارائه و اقدام به توزیع کیسه های زباله و بروشور و… می‌کنند.
وی گفت: در حال حاضر ۵ ایستگاه دوستداران کوهستان در منطقه برپاست و از ابتدای سال جاری تا کنون در حدود ۱۰ هزار نسخه، بروشور و ۴ هزار عدد کیسه زباله بین کوهنوردان توزیع شده است.
شهردار ناحیه کوهستان شهردار منطقه یک با اشاره به محتوای بروشورها تصریح کرد: در این بروشورها اطلاعاتی در خصوص اقدامات زیست محیطی و حفظ محیط زیست، نقشه کوهستان، خطرات کوهستان و… به گردشگران ارائه می شود.
حاج آقامیر خاطر نشان ساخت: در مسیر های کوهنوردی برای جمع آوری زباله‌ها بیش از ۳۰۰ سطل زباله جانمایی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches