×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۴ پایگاه تابستانه در ۴ مدرسه منطقه ۲۲ راه اندازی شده است

اقتصادتهران: همزمان با آغاز روزهای گرم تابستان امسال، ۴ پایگاه تابستانی با ماموریت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان راه اندازی شده است. این اقدام ارزشمند با مشارکت آموزش و پرورش به صورت رایگان در محدوده شمال غرب پایتخت صورت می گیرد و قرار است تا پایان شهریور ماه ادامه یابد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « ادارات فرهنگی، سلامت و ورزش حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ و اداره رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و اداره آموزش های شهروندی با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در مدارس منتخب منطقه از اول تیرماه تا پایان شهریورماه، اوقات فراغت دانش آموزان را پربارتر از سالهای پیش خواهند کرد. تابستان امسال ۴ مدرسه دخترانه شهید دستغیب، شریف و شهدای شهرک چشمه و مدرسه پسرانه مرصاد بعنوان پایگاههای تابستانه منطقه انتخاب شده اند و با رویکرد مهارت آموزی و تقویت نیازهای معنوی، روحی، روانی و عاطفی در خانواده ها، برگزاری کلاس ها و برنامه های آموزشی، علمی، مذهبی، هنری و ورزشی را مدنظر قرار داده اند. »

ایجاد و تقویت روحیه نشاط و شادمانی، پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان با بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی، توسعه نشاط در میان دانش آموزان مبتنی بر ارزش های ملی و آیینی و اخلاق اسلامی، تقویت همبستگی و روحیه مشارکت شهروندی، ارتقای آگاهی و تقویت تعاملات انسانی و اجتماعی، پرورش خلاقیت، خودشکوفایی، رشد مهارت ها، تقویت اعتماد به نفس، تجربه شحصی و درونی، احساس ارزشمند بودن و تقویت ارزش های معنوی و کمک به شناخت توانمندیهای فردی و بروز استعدادها از جمله اهداف و رویکردهای اجرای برنامه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در پایگاه‌های تابستانی منطقه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches