×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
۴۹ میلیارد ریال اعتبار به آسفالت راه های روستایی هرسین اختصاص یافت

اقتصادتهران: فرماندار شهرستان هرسین از اختصاص ۴۹میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت راه های روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: از محل این میزان اعتبار ۳۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان بهسازی و آسفالت خواهد شد.

به گزارش ایرنا، امیر شاه آبادی روز پنج شنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان هرسین در فرمانداری با تأکید بر تقویت و مناسب سازی راه ها و خطوط ارتباطی مناطق روستایی از ایجاد راه در این مناطق به عنوان یکی از مهمترین خدمات زیربنایی یاد کرد.

او گفت: میزان اعتبارات حوزه راه روستایی در سال جاری نسبت به سال گذشته در شهرستان هرسین افزایش چشمگیری داشته است.

شاه آبادی در ادامه افزود: بر اساس راهبردها و اولویت های دولت تدبیر و امید در توسعه و توجه ویژه به مناطق روستایی در سال گذشته بیش از ۲۵ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان هرسین با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال احداث و بهسازی شد.

به گفته شاه آبادی از دیگر پروژه های حوزه راه روستایی در دست اقدام در شهرستان هرسین احداث راه روستایی ‘میرمینگه’ به ‘قلعه گنجوان’ به طول هفت کیلومتر و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال است که اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: با احداث ۱۱ کیلومتر راه روستایی ‘بابازید’ به ‘کماسی’ فاصله دسترسی روستاهای بخش مرکزی به شهر هرسین ۲۵ کیلومتر کاهش خواهد یافت و این امر موجب دسترسی آسان ساکنان این بخش به مرکز شهر هرسین و تسهیل در ارائه خدمات هرچه بهتر به آنان خواهد شد.

در این جلسه مبلغ ۴۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه متوازن منطقه ای جهت بهسازی و آسفالت ۳۰ کیلومتر راه روستایی در بخش های مرکزی و بیستون توزیع شد.

این میزان اعتبار برای پروژه های احداث جاده دسترسی روستای داروند، احداث جاده چشمه کبود به میرمینگه با سه آنتن دسترسی فرعی آن، احداث جاده چشمه کبود به سرخوند و کله هو، احداث جاده دسترسی کماسی و مله گرز، احداث جاده دسترسی داوودی علیا به تلیاب، احداث جاده دسترسی سرماج به پشت تنگ و احداث جاده دسترسی روستاهای مسیر باغ زینب به چم حیدر اختصاص یافت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches