×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
۴۵ کارگاه آموزشی سلامت محور در سرای محلات منطقه ۷

تهران اکونومی: رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه ۷ از اجرای ۴۵ کارگاه آموزشی سلامت محور در سرای محلات منطقه همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، شهرام عطارزاده با اعلام این مطلب افزود: در خانه های سلامت سرای محلات ۴۵ کارگاه آموزشی با عناوینی از قبیل  نحوه استفاده صحیح از مواد شوینده ، ارگونومی و چیدمان منزل، موضوعات محیط زیستی، مشاوره تغذیه، کارگاههای تغذیه سالم در طول سفر، سفره آرایی، چیدمان سفره هفت سین و جشنواره بهترین سفره هفت سین برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی از تاریخ یکم تا بیست و هشتم اسفند ماه در سرای محلات، تصریح کرد: برنامه های پیش بینی شده با هدف ارتقا سطح سلامت شهروندان و آشنایی آنان با مخاطرات و کاهش مشکلات و معضلات جسمی و روحی در خانه های سلامت منطقه اجرا می شود.
رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه ۷ با اشاره به برگزاری کارگاه پیشگیری از مسمومیت با مواد شیمیایی ویژه طرح استقبال از بهار در سرای محله، خاطرنشان کرد: یکی از انواع مسمومیت‌هایی که در روزهای پایانی سال شایع است و حجم قابل ملاحظه‌ای از مراجعات به مراکز درمانی را شامل می شود، عوارض ناشی از استفاده غیر اصولی از مواد شوینده و سفیدکننده‌ای است که برای نظافت و خانه‌تکانی از آنها استفاده می‌شود. بنابراین در نظر داریم با برگزاری دوره ها و کارگاه هایی از این دست برای آگاهی شهروندان گام برداریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches